۱۳۸۹ دی ۱۱, شنبه

انتقال منصور اسالو به سلولهای انفرادی بند 1 معروف به سگدونی


بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" رئیس هیئت مدیره سندیکای شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه منصور اسالو به سلولهای انفرادی بند 1 معروف به سگدونی منتقل شد.
روز شنبه 11 دی ماه حوالی ساعت 09:00 منصور اسالو را بطور ناگهانی از بند 3 خارج و به سلولهای انفرادی بند 1 معروف به سگدونی که از شرایط طاقت فرسا و قرون وسطایی برخوردار است منتقل نمودند.منصور اسالو به دلیل شرکت در مراسم گرامیداشت اعدام جنایتکارانه شهید راه آزادی مردم ایران علی صارمی به سلولهای انفرادی منتقل شد.
پس از اجرای مراسم گرامیداشت جانباخته راه آزادی علی صارمی توسط تمامی زندانیان سیاسی بند 3 تهدیدها و محدودیتها علیه زندانیان سیاسی شدت گرفته است. روز پنجشنبه آقای اسالو را به اطلاعات زندان بردند و پس از بازجویی طولانی او را تهدید به گشودن پرونده جدیدی نمودند. متعاقب آن فرجی در بند حاضر شد و زندانیان سیاسی را مورد تهدید قرار داد و همچنین استفاده از هواخوری برای زندانیان سیاسی راممنوع کرد.
تصمیم گیری در مورد اعدام و تشدید فشار علیه زندانیان سیاسی و سرکوب خونین مردم ایران توسط ولی فقیه علی خامنه ای گرفته می شود و برای اجرای آن به منصوب خود در قوۀ قضاییه (صادق لاریجانی) که تا به حال از هیچ جنایتی ابا نداشته است و به بازجویان وزارت اطلاعات (شکنجه گران) ومسئولین زندانها واگذار می کند.
متاسفانه تا به حال سازمانهای حقوق بشری به وظایف خود که در کنوانسیونهای مختلف حقوق بشری مشخص شده است عمل نکرده و در مقابل آن سکوت پیشه کرده اند که خود خیانت به قوانینی است که به بهای جان میلیونها انسان تصویب شده است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،انتقال رهبر سندیکای شرکت واحد اتوبوس رانی تهران منصور اسالو به سلولهای انفرادی،تهدید و ایجاد محدودیتها غیر انسانی علیه سایر زندانیان سیاسی را محکوم می کند و از دبیر کل ،کمیسر عالی حقوق بشر و سازمان جهانی کار و سایر مراجع بین المللی برای پایان دادن به اعدام و کشتار مردم بی دفاع ایران خواستار اقدام بلادرنگ جهت ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه علی خامنه ای به شورای امنیت سازمان ملل جهت گرفتن تصمیمات لازم اجرا می باشد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
11 دی 1389 برابر با 01 ژانویه 2011
گزارش فوق را به سازمانهای زیر ارسال گردید:
دبیر کل سازمان ملل متحد
کمیساریای عالی حقوق بشر
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل
سازمان جهانی کار

http://hrdai.net
info@hrdai.net

pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: