۱۳۸۹ دی ۲۱, سه‌شنبه

انتقال زندانی سیاسی رضا جوشن پس ازماه در سلول انفرادی به بند 3

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" زندانی سیاسی رضا جوشن پس از 10 ماه شرایط غیر انسانی در سلولهای انفرادی و ایزوله بودن در بند 6 و 1 به بند 3 زندان گوهردشت کرج منتقل شد.
روز یکشنبه 19 دی ماه زندانی سیاسی رضا جوشن از سلولهای انفرادی بند 1 به بند 3 منتقل شد و در کنار سایر زندانیان قرار گرفت.او از اوایل سال جاری به بند سپاه که در دست بازجویان وزارت اطلاعات است منتقل شد و پس از 5 هفته بازجویی و برخوردهای غیر انسانی به فرعی 17 بند 6 منتقل شد او به مدت 7 ماه در این فرعی کاملا ایزوله و محروم از ملاقات با خانواده و داشتن هرگونه تماسی با آنها بسر برد.
زندانی سیاسی رضا جوشن مدتی پیش بدلیل فرسوده بودن فرعی 17 او را به سلولهای انفرادی بند 1 معروف به سگدونی منتقل کردند و وی را در شرایط غیر انسانی قرار دادند.
محبی از مسئولین و سر بازجویان وزارت اطلاعات کرج واز سرکوبگران فعالین گارگری،دانشجویی،زنان،سیاسی ،دراویش و وبلاگ نویسان میباشد.محبی در طی 10 ماه گذشته زندانی سیاسی رضا جوشن را تحت شدیدترین فشارهای غیر انسانی و اذیت وآزارها ی خود قرار داد. او سعی داشت که رضا جوشن را وادار به نوشتن توبه نامه و غیره نماید. اما آقای جوشن 10 ماه بازجویی،فشارهای غیر انسانی و شکنجۀ روحی را تحمل کرد و حاضر نشد به خواستهای نامشروع و غیر انسانی محبی تن در دهد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،قرار دادن زندانیان سیاسی به مدت چندین ماه در سلولهای انفرادی و شرایط غیر انسانی را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه علی خامنه ای به شورای امنیت سازمان ملل برای گرفتن تصمیمات لازم اجرا می باشد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
21 دی 1389 برابر با 11 ژانویه 2011
گزارش فوق را به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل

http://hrdai.net
info@hrdai.net

pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: