۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۰, جمعه

اعتصاب غذای جمعی از زندانیان سیاسی و عادی در حمایت از روز جهانی کارگر

تجلیل از مقام معلمان و کارگران با اعتراض به سلب حقوق حقۀ ایشان ،

کارگران و معلمان قشر زحمت کشی از جامعه هستند که هموار مورد ظلم و ستم و سرکوب رژیم قرار گرفته اند و اعتراضات آنها برای احقاق حقوقشان با اخراج از کار ، دستگیری، شکنجه و زندان پاسخ داده شده است. ولی در طی سالیان گذشته حقوق حقه ایشان پایمال گردیده و هیچ ارگانی در داخل حاکمیت ایران نمی تواند ادعا کند که تاکنون کوچکتیرین قدمی در راه بهبود وضعیت این قشر تولیدگر برداشته است .

در حالی روز جهانی کارگران را گرامی می داریم که رهبران سندیکای اتوبوس رانی تهران و نیشکر هفت تپه مانند منصور اسالو،ابراهیم مددی،علی نجاتی و... تنها به جرم دفاع از حقوق خود و سایر کارگران در زندان وشرایط سخت بسر می برند. خانواده های آنها تحت شرایط سخت معیشتی و همواره مورد تهدید ماموین وزارت اطلاعات هستند.

تنها راه برای اینکه این زحمتکشان بتوانند به حقوق مشروعشان دست یابند این است که متحد و پا بر جای دست به اعتراضی جوشان زنند .

ما زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج (رجائی شهر ) به همراه جمعی از زندانیان عادی که خود قربانیان حکومت سرمایه داری و مافیایی رژیم ایران هستند به عنوان نشان دادن حمایت و همبستگی خویش در روز 11 و 12 اردیبهشت ماه به مدت 2 روز دست به اعتصاب غذا زده و از خوردن و آشامیدن امتناع می کنیم

تا رنجی را که سالیان سال کارگران و معلمان ما و خانواده هایشان تحمل کرده اند بار دیگر تجربه کنیم .

جمعی از زندانیان سیاسی و عادی زندان گوهردشت کرج (رجائی شهر)

10 اردیبهشت 1389

انتشار:فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

http://pejvakzendanyan.blogfa.com

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: