۱۳۸۹ اردیبهشت ۷, سه‌شنبه

بیانیه زندانی سیاسی بهروز جاوید طهرانی به مناسبت روز جهانی کارگر

روز جهانی کارگر روز اعتراض میلیونها زحمتکش محروم در نظام سرمایه داری تام و مافیایی خانوادگی و آخوندی حاکم در جمهوری اسلامی محروم ترن و مقهورترین همانا قشر کارگران ،این قشر خالق و زحمتکش جامعه می باشند.

رنجبرانی که ما، تمام رفاه و آسایش خویش را از بر ایشان داریم .مهاذا بیشترین ناعدالتی را نیز چه در قوانین استخدام،قوانین بیمه درمانی و رفاه اجتماعی و حتی امنیت شغلی و غیره در مورد ایشان شاهد هستیم .

در طی 30 سال گذشته کوچکترین اعتراض کارگران ایران با سرکوبی سبعانه روبرو گشته و سرویسهای امنیتی رژیم از محجوبیت و صبر و از همه بدتر عدم اتحاد این عزیزان سوء استفاده کرده و هر جا توانستند از شکنجه و زندان و اخنتاق و اخراجشان کوتاهی نورزیدند.

11 اردیبهشت امسال کارگران ایرانی دست به دست هم در روز جهانی کارگر به خیابانها خواهند آمد و ما دختران و پسران این سرزمین که باید برای آبادانی کشور عزیز خویش فردا جای ایشان را در کارخانه ها و مراکز تولیدی پر نماییم . برای دفاع از حقوق ایشان و خویش شانه به شانه شان باید خیابانهای تهران و سایر شهرهای ایران را به لرزه در آوریم .امید به همین است که زلزله ای که منجمان خامنه ای و احمدی نژاد پیش گوئی کرده اند.

زندانی سیاسی بهروز جاوید طهرانی

بند 1 سالن 1 زندن گوهردشت کرج

01/02/ 1389 خورشیدی

انتشار: فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران



http://pejvakzendanyan.blogfa.com

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel. : 0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: