۱۳۸۷ اسفند ۲۱, چهارشنبه

استمداد یک جوان زندانی که در آستانه اعدام قرار دارد


بنام خدا
اینجانب مهدی مزروعی فرزند رمضان متولد 1364 هستم .
در سال 1381 در حالی که کمتر از 17 سال داشتم در نزاعی درون یکی از محلهای اصفهان بصورت تصادفی ضربه ای به آقای ابراهیم جوادی وارد کردم که در اثر این ضربه فوت کرد.من به هیچ وجه قصد کشتن آقای جوادی را نداشتم و تنها از ترس به وی ضربه را زدم.
و اکنون با تایید حکم در آستانه اعدام قرار دارم و در این لحظات خدا را شاهد می گیرم هیچ قصد و نیتی نداشتم و حالا از تمامی آنانی که صدای مرا می شنوند عاجزانه تقاضا دارم به من کمک کنند و تلاش کنید تا نجات پیدا کنم
با تشکر فراوان ،
مهدی مزروعی
زندان دستگرد اصفهان
18 اسفند 1387

استمداد زندانی محکوم به مرک به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل
سازمان دیدبان حقوق بشر

انتشار :
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران




http://pejvakzendanyan.blogfa.com
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
tel. : 003162020193

هیچ نظری موجود نیست: