۱۳۸۷ دی ۳, سه‌شنبه

انتقال زندانیان به زندان اوین جهت اجرای اعدامهای گروهی

بنابه گزارشات رسیده از بند 2 زندان گوهردشت کرج 2 زندانی جهت اجرای حکم اعدام به زندان اوین منتقل شدند.
زندانیانی که امروز به زندان اوین منتقل شدند و قرار است فردا بصورت گروهی اعدام شوند به نامهای زیر می باشند:
مجتبی عباسی که گفته می شود در حدود 29 سال سن دارد و بیش از 5 سال است که در زندان بسر می برد .او از سلول 21 سالن 6 بند2 زندان گوهردشت کرج به زندان اوین منتقل گردید .
روشن صمیم در حدود 25 سال سن دارد و در حدود 5 سال است که در سلول 23 سالن 6 بند 2 زندان گوهردشت کرج زندانی است.
گفته می شود که از بندهای دیگر زندان گوهردشت کرج تعداد دیگری را به زندان اوین برای اعدام آنها منتقل کرده اند و احتمال داده می شود که از زندانهای دیگر تهران برای اجرای اعدام های گروهی به زندان اوین منتقل شده اند.
لازم به یادآوری است که اعدام زندانیان سیاسی،اعدام کودکان ، اعدام های گروهی زندانیان ، سنکسار و سایر شیوه های ضد بشری با تایید علی خامنه ای و به دستور شاهرودی به اجرا در آورده می شود.این جنایتهای ضد بشری بر خلاف قوانین و معهدات بین المللی است که رژیم ایران و بخصوص علی خامنه ای متعهد و موظف به اجرای آن است.نقض این معاهدات وقوانین بین المللی و انجام جنایتهای گسترده علیه مردم ایران این افراد را جزءجنایتکاران علیه بشریت قرار میدهد.و این درحالی است که دبیر کل سازمان ملل متحد ،اتحادیه اروپا وسایر دولتهای آزاد جهان و مراجع بین المللی خواستار متوقف کردن اعدامهای دستجمعی در ایران هستند.
هدف از این این اعدامها که به دستور علی خامنه ای صورت می گیرد ایجاد جو رعب و وحشت در بین مردم ایران است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، موج مستمر اعدام ها در ایران و انتقال زندانیان به زندان اوین برای اجرای اعدام های گروهی ، که قرار است فردا در زندان اوین به اجر در آورده شود را محکوم می کند. ارکانهای مسئول بین المللی بیش از این نباید نظارگر جنایتهای افسار گسیخته این رژیم علیه مردم بی دفاع ایران باشند.لذا از دبیر کل سازمان ملل متحد و ارگانهای بین المللی و انساندوست جهان برای پایان دادن به جنایتهای روزانه در ایران خواستار ارجاع پرونده این رژیم به شورای امنیت سازمان ملل متحد است .

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
03 دی 1387 برابر با 23 دسامبر 2008
انتقال زندانیان فوق برای اجرای حکم اعدام به سازمانهای زیر گزارش گردید
1-عفو بین الملل
2- شورای حقوق بشر سازمان ملل
3- کمیسر عالی حقوق بشر
4- دیدبان حقوق بشر
5 .دفتر رئیس اتحادیه اروپا

http://pejvakzendanyan.blogfa.com
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
tel. : 0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: