۱۳۸۷ آذر ۲۸, پنجشنبه

جوابیه زندانی سیاسی ارژنک داودی به مطالب سخیف و سرپا دروغ شبکه خبر کانال 6 رژیم



به اطلاع همگان می رسانم که روز دوشنبه 25 آذر ماه 87 در برنامه ویژه ساعت 20:00 از شبکه خبر کانال 6 مطالب سخیفی به طرزی رذیلانه و به نقل و قول از 2 هم پرونده ایم بنام های آقایان امیر عباس فخرآور و احمد باطبی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی منتشر شد. که چون سراپا دروغ و شانتاژ است فقط بی حیائی مفرط دست اندر کاران را ثابت می کند .من که شکنجه های وحشیانه و حتی اعدامها ی نمایشی عمال رژیم قرون وسطائی را تجربه کرده و هرگز باکی به دل راه نداده ام مطمئنان با انگ جاسوسی از میدان مبارزه بر علیه استبداد حاکم به در نمی روم .

ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرز خود میبری و زحمت ما میداری

و اینکه جوابیه ، که در صورتیکه ذره ای شرف و اخلاق حرفه ای داشته باشند بایستی آنرا در همان برنامه پخش کنند.

با نثار درود به تمامی جانباختگان راه آزادی بشر

با ادای احترام به تمامی آزادیخواهان جهان و با تجدید پیمان با تمامی جمهوری خواهان دمکرات و سکولار ایرانی در سراسر دنیا اعلام می کنم. به عنوان یک زندانی سیاسی معتقدم که نه تنها ساختار سیاسی حقوقی کشور بلکه رژیم حاکم بر کشورمان باید عوض شده و رهبران آن به جرم خیانت به انقلاب 57 ایرانیان محاکمه و مجازات شوند.

از بعد سیاسی اینجانب مدافع نظام وکیل جمهوری به عنوان نظامی جایگزین رژیم ولایت فقیه هستم و بر این باورم که شخص اول کشور بایستی از میان شهروندان ایرانی اصل برای مدت زمانی محدود و با اختیارات تعریف شده مشخص با رای مستقیم مردم انتخاب شود ،و از بعد اقتصادی نیز طرح اقتصاد فراگیر را ارائه داده ام که شاه بیت آن ملی شدن درآمدها ی مشاع کشور است تا دیگر هیچ کس در هیچ مقامی نتواند خزانه کشور یا به تعبیری بیت المال را غارت کرده و در حلقوم بیگانگانی چون حزب الله لبنان ،تروریستهای حماس و سایرین در افریقا و امریکای لاتین بریزند و مردم ما را در فقر و فاقد نگاه بدارند.

البته افتخار می کنم که در کشور بزرگ امریکا تحصیل کرده ام ،افتخار می کنم که مدیر مجتمع آموزشی فرهنگی و غیر دولتی پرتو حکمت بودم . مجتمعی که با حکم مقامهای امنیتی رژیم منحل شد افتخار می کنم که معلم، شاعر،نویسنده و زندانی سیاسی هستم و از ابتدا با رژیم حاکم مخالف بوده و اولین بار در سال 63 به اتفاق مرحوم پدرم دستگیر شدیم و تا کنون انواع زندانها ،بندها و سلولها ی انفرادی را تجربه کرده ولی همچنان بسر عهد و پیمان خود با ایران و ایرانی محکم و استوار مانده ام .

سوابق من و خانواده ام واضح،شفاف معلوم و مشخص است. و به هر آنچه گفته یا نوشته ام افتخار می کنم و تاکید می کنم که آخوندکهای سیاسی عمامه سیاه را تازی زادگان بیگانه پرست و عمامه سفیدها را تازی زدگان بیگانه پرست می دانم، یا به عبارتی عرب زادگان و عرب زدگان ضد ایران و ایرانی و آنها را فقط با رژیم آپارتاید افریقای جنوبی قابل مقایسه می دانم و بس.

من که قربانی ستم بارگی ولی فقیه خونخوارم یک آزادیخواه هستم، یک آزادیخواه مستقل ،دمکرات ،آزاد اندیش و همان طوری که گفتم تز نظام وکیل جمهوری را تدوین و به عنوان بهترین جایگزین برای رژیم ناپاک ولایت فقیه ارائه نمودم و به همین دلیل به رنج زندان و حبس و شکنجه و تبعید گرفتار آمده ام . ولی مزدوران رژیم خوب بدانند که با این حرفهای سخیف ولجن پراکنی ها که شایستۀ سارقان انقلاب 57 و سر گردنه داران حکومت است جا نمی زنم و همچنان تا پای جان برای آزادی میهن و استقرار دمکراسی و برخورداری همگان از حقوق برابر شهروندی مبارزه می کنم .

شرمتان باد نه یک بار که هفتاد میلیون بار .

در حقیقت از غار زندان رجائی شهر، نقد 6 دخمه 18 سیاه چال 12 ، من ارژنک دودی زندانی سیاسی که به جرم تشکیل گروه جنبش آزادی ایرانیان ،نوشتن و انتشار مانیفست سکولاریته ایرانیان، سازمان دهی محکومان و فعلان سیاسی کشور جمعا به 15 سال زندان و از جمله 10 سال تبعید محکوم شده ام .

زنده باد آزادی ،

مرده باد استبداد

مرک بر بیگانه پرستان

ارژنک داودی

معلم،شاعر،نویسنده ، زندانی سیاسی

از زندان مخوف رجائی شهر

28 آذر 1387

انتشار:

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران


http://pejvakzendanyan.blogfa.com

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

tel. : 0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: