۱۳۸۷ دی ۳, سه‌شنبه

زندانیان سیاسی بند 350 زندان اوین از وکلای خود در کانون مدافعان حقوق بشر حمایت می کنند

بنام خدا
تعطیلی و پلمب ساختمان مرکزی فعالیت کانون مدافعان حقوق بشر باعث تعجب و شگفتی و در عین حال اعتراض همگان چه در سطح ملی و چه در سطح بین المللی شده است.
این عمل اگر چه حساب شده و برنامه ریزی شده در سطح تصمیم گیری کلان سیاسی قضایای کشور باشد، حاکی از آن است که آستانه تحمل نظام یا حداقل جناح حاکم، نه تنها بالاتر نمی رود بلکه روز به روز پایین تر آمده و کمتر می شود. تا جایی که فعالیتی تا این حد مسالمت آمیز ، مدنی، قانونی و حقوق بشری را تحمل نمی کند، و اگر هم ناشی از تصمیم گیریهای خودسرانه و باندی و جناحی باشد حاکم از منتهای فروپاشی و عدم انسجام در سطح مدیریت کلان است.
در هر حال چه این عامل دخیل بوده باشد و چه در آن عامل، امروز نظام سیاسی حاکم بر ایران با این 2 مشخصه شناخته می شود؛ فروپاشی و عدم انسجام در سطح مدیریت کلان سیاسی تا جائی که حاکمیت بیشتر به یک پارچه چهل تکه می ماند، و همین طور انسداد و بسته شدن هر چه بیشتر فضای آزادیهای سیاسی و فعالیتهای حقوق بشری، چنین وضعیتی ضرورت تغییرات گسترده و عمیق و اما دمکراتیک را هر چه بیشتر عیان می کند.
ما امضا کنندگان این بیانیه زندانیان سیاسی بند 350 اوین ضمن همدردی با مسئولین و گردانندگان این کانون بر خودمان فرض می دانیم که از وکلای محترم خودمان که بی دریغ از ما دفاع و حمایت کرده اند دفاع و حمایت کنیم و برای آنها آرزوی موفقیت نماییم.
به امید روز که جامعه و ملت ما نه تنها از فعالیتهای حقوق بشری بلکه از آزادیهای سیاسی هم برخوردار باشد.
زندانیان سیاسی بند 350 زندان اوین
03 دی 1387
زندانیان سیاسی محبوس در بند 350 زندان اوین:
علی صارمی، از شرکت کنندگان مراسم قتل عام زندانیان سیاسی سال 1367
سید ظهور نبوی،مقاله نویس سرزمین آریایی
محمد علی منصوری،از شرکت کنندگان مراسم قتل عام زندانیان سیاسی سال 1367
میثاق یزدان نژاد،دانشجو و از شرکت کنندگان در مراسم قتل عام زندانیان سیاسی 1367

انتشار:
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

http://hrdai.blogspot.com
http://pejvakzendanyan.blogfa.com
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
tel. : 0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: