۱۳۸۷ آذر ۲۰, چهارشنبه

حسن زارع دهنوی از ادامه معالجه آقای منصور اسالو ممانعت می کند

بنابه گزارشات رسیده از بند 4 زندان گوهردشت کرج، آقای منصور اسالو رییس هیات مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران وحومه از ناراحتی کمر درد شدید رنج می برد.
آقای منصور اسالو از زمان تبعیدش به زندان گوهردشت کرج که در حدود 3 ماه پیش صورت گرفته تا به حال از درمان محروم می باشد.
زندانبانان روز 12 آبان ماه آقای اسالو را با پابند و دست بند بجای انتقال به بیمارستان لبافی نژاد که زیر نظر پزشک متخصص چشم آن بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفته بود و پروسه درمانی او را پیش می برد، قصد داشتند به بیمارستان فارابی منتقل کنند که با اعتراض آقای اسالو مواجه شدند. زندانبان او را مورد ضرب و شتم قرار دادند که در اثر این ضرب وشتم کمر درد او شدت یافته است و از آن زمان تا به حال از درد شدید رنج می برد ولی زندانبانان از درمان او خوداری می کنند.
بنابه تاکید پزشک متحصص و معالجه او در بیمارستان لبافی نژاد، می بایست ماهی یکبار برای معاینه چشمانش به این بیمارستان مراجعه نماید. ولی نزدیک به 3 ماه است که چشمان او مورد معاینه قرار نگرفته است. او همچنین از ناراحتی قلبی رنج می برد.
دستور عدم ادامه معالجات در بیمارستان لبافی نژاد که از بدو بیماری ایشان در این بیمارستان تحت درمان بودند، توسط حسن زارع دهنوی معروف به قاضی حداد صورت گرفته . دستور تبعید آقای اسالو به زندان گوهردشت کرج توسط حسن زارع دهنوی داده شده است .
خانواده آقای اسالو علت عدم ادامه معالجات در بیمارستان لبافی نژاد را از زندانبانان زندان گوهردشت کرج مورد پرسش قرار داده اند که با این جواب زندانبانان مواجه شدند . بدستور حسن زارع دهنوی آقای اسالو حق ادامۀ معالجات در بیمارستان لبافی نژاد را ندارد.
مراجعات خانواده آقای اسالو به دفتر حسن زارع دهنوی، که ساعتها باید منتظر او بمانند و در اکثر مواقع از حاضر شدن و جواب دادن به این خانواده سر باز می زند و حاضر نیست که با این خانواده مواجه گردد او نسبت به مخالفتهایش برای ادامه درمان آقای اسالو جواب مشخصی به این خانواده نمی دهد.
آقای منصور اسالو بعنوان گروکان جامعه کارگری ایران است او به خاطر دفاع از حقوق خود و کارگران در زندان بسر می برد و با نگه داشتن او در زندان سعی دارند که کارگران ایران را مرعوب نمایند. پس بر کارگران ایران است که یک صدا خواهان آزادی فوری و بی قید وشرط او شوند
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ،ادامه بازداشت ، تبعید به زندان گوهردشت کرج با شرایط بد جسمی و عدم درمان آقای اسالو را محکوم می کند ، و از سازمان جهانی کار ، اتحادیه های کارگری جهان و سازمانهای حقوق بشری خواستار اقدامات فوری برای آزادی این فعال کارگری است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
20 آذر 1387 برابر با 10 دسامبر 2008

وضعیت زندانی فوق را به سازمانهای زیر گزارش گردید:
سازمان جهانی کار
کمیساریای عالی حقوق بشر
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل
سازمان دیدبان حقوق بشر
http://pejvakzendanyan.blogfa.com
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
tel. :003162020193

هیچ نظری موجود نیست: