۱۳۹۱ خرداد ۵, جمعه

برگزاری مراسم گرامیداشت جانباختۀ راه آزادی علیرغم تهدیدات و فشارها در زندان گوهردشت کرج


بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" برگزاری مراسم گرامیداشت  جانباختۀ راه آزادی مردم ایران منصور رادپور توسط زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج.
 روز جمعه 5 خرداد ماه مراسم گرامیداشت شهید راه آزادی مردم ایران منصور رادپور در راهرو سالن 12 بند 4 زندان گوهردشت کرج برگزار شد.در این مراسم تقریبا تمامی زندانیان سیاسی شرکت داشتند.مراسم گرامیداشت با اعلام یک دقیقه سکوت آغاز شد . در ادامۀ مراسم حاضرین اقدام به خواندن فاتحه نمودند.
در قسمت دیگر این برنامه ، زندانی سیاسی کریم عزیز معروف آیه هایی از قرآن مجید را قرائت کرد. پس از پایان قرائت قرآن زندانی سیاسی حشمت الله طبرزدی چند دقیقه ای در مورد خوبیها و محسنات و خاطره های که از  شهید راه آزادی مردم ایران داشت برای سایر همبندیانش بیان کرد.
در ادامۀ برنامه معلم زندانی رسول بداقی که مدتی در زندان گوهردشت همخرج جانباختۀ راه آزادی مردم ایران بود از خاطراتی که با او داشت برای سایر زندانیان سیاسی نقل کرد و در پایان صحبتش قطعه شعری را به یاد منصور رادپور خواند.
تعداد دیگری از زندانیان سیاسی خاطرات خود را برای سایر همبندیانشان نقل کردند. این مراسم نزدیک به 1 ساعت ادامه داشت.
زندانیان سیاسی روز پنجشنبه 4 خرداد ماه تدارکات لازم برای برگزاری مراسم گرامیداشت را تهیه دیده بودند اما تهدیدات و فشارهای مامورین اطلاعات ولی فقیه در زندان مانع برگزاری مراسم گرامیداشت گردید که باعث برانگیختن خشم زندانیان سیاسی شد.
فعالین حقوق بشرو دمکراسی در ایران
05 خرداد1391 برابر با 25 می2012

info@hrdai.net
                   
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است


هیچ نظری موجود نیست: