۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۹, سه‌شنبه

انتقال گروهی از زندانیان به سلولهای انفرادی زندان اوین جهت اجرای حکم ضد بشری اعدام


بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"صبح روز سه شنبه 19 اردیبهشت ماه تعدادی از زندانیان از بندهای 1 و6 زندان گوهردشت کرج جهت اجرای احکام ضدبشری به سلولهای انفرادی زندان اوین منتقل شدند.یکی از زندانیان وکیل بند سالن 3 بند 1 زندان گوهردشت کرج بود او برای دومین بار است که پای چوبۀ دار برده می شود.
نام یکی از چند زندانی که امروز برای اجرای حکم اعدام به سلولهای انفرادی زندان اوین منتقل شده است به قرار زیر می باشد:
 زندانی قربان سلیمانی 37 ساله  چندین سال است که در زندان گوهردشت کرج زندانی بود.این زندانی پیش از این یکبار تا پای چوبۀ دار برده شد ولی در آخرین لحظات حکم اعدام وی متوقف گردید. اتهام این زندانی شرکت در یک نزاع جمعی که منجر به قتل شده است می باشد.
در حال حاضر صدها زندانی در بندها مختلف زندانهای گوهردشت و واحد 2 زندان  قزل حصار کرج در انتظار اجرای حکم اعدام بسر می برند.
سیاست اعدام زندانیان سیاسی ، اعدامهای گروهی، سرکوب خونین مردم ایران را آخوند علی خامنه ای ولی فقیه رژیم که در بین مردم ایران معروف به آیت شیطان می باشد تعیین می کند و توسط آخوند صادق لاریجانی منصوب وی در قوۀ قضاییه که در لیست ناقضین بین المللی حقوق بشر قرار دارد و معروف به میر غضب ولی فقیه می باشد احکام اعدام را مورد تایید قرار می دهد و دستور اجرای آنها را صادر می نماید. این سیاست جهت ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه به اجرا گذاشته شده است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، موج لاینقطع اعدامها در ایران که به منظور ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه می باشد را شدیدا محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای ولی فقیه رژیم به شورای امنیت سازمان ملل متحد جهت گرفتن تصمیات لازم اجرا می باشد.
فعالین حقوق بشرو دمکراسی در ایران
19 اردیبهشت 1391 برابر با 08 می2012
گزارش فوق  به سازمانهای زیر ارسال  گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه اعدام سازمان ملل متحد
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل

info@hrdai.net
                 
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است
      

هیچ نظری موجود نیست: