۱۳۹۱ اردیبهشت ۳۰, شنبه

انتقال 2 زندانی سیاسی به دفتر رئیس زندان جهت تحت فشار قرار دادن آنها


بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" زندانیان سیاسی رضا جوشن و رضا شریفی بوکانی از سلولهای خود خارج و به دفتر مدیریت زندان منتقل کردند.
روز شنبه 30 اردیبهشت ماه زندانیان سیاسی رضا جوشن و رضا شریفی بوکانی را بدون هیچ دلیلی از بند خود خارج و به دفتر رئیس زندان منتقل کردند.معمولا زندانیان سیاسی که به دفتر رئیس زندان منتقل می شوند تحت فشار ها و تهدیدها ی محمد مردانی رئیس زندان قرار می گیرند.
رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای بدلیل نفرت و انزجار عمومی مردم ایران  نسبت به اعدام ها ،شکنجۀ زندانیان  سیاسی و دستگیریهای کور فعالین ،دزدیهای هزار میلیارد تومانی ،فقر و گرانی ،اعتیاد و فحشا در جامعه و فشارهای خرد کننده بین اللملی علیه رژیمش سیاست سرکوب خونین مردم ایران از طریق اعدام های گروهی ،تحت فشار قرار دادن زندانیان سیاسی و تشدید اختناق در جامعه  را در پیش گرفته است و سعی دارد از این طریق جامعۀ در آستانۀ انفجار را مهار نماید.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، تشدید فشارها علیه زندانیان سیاسی در زندانهای ولی فقیه را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد جهت گرفتن تصمیمات لازم اجرا می باشد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
30اردیبهشت 1391 برابر با 19 می 2012
گزارش فوق  به سازمانهای زیر ارسال  گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل

info@hrdai.net
                    
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: