۱۳۹۱ اردیبهشت ۳۰, شنبه

اعدام گروهی و قرون وسطایی 7 زندانی در زندان لاکان رشت


بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" اعدام گروهی و ضد بشری 7 زندانی از بندهای مختلف زندان لاکان رشت در پشت بهداری این زندان.
روز سه شنبه 26 اردیبهشت ماه 7 زندانی را از بندهای مختلف خارج وبه سلولهای انفرادی زندان لاکان رشت منتقل کردند و روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه در پشت بهداری زندان لاکان به دار آویخته شدند.
 فقط در طی هفتۀ گذشته  35 زندانی در زندانهای اوین،زنجان،کرمانشاه ،اردبیل ، یزد و رشت اعدام شدند. البته هنوز رسانه های  رژیم ولی فقیه از انتشار خبر اعدام 16 زندانی در زندان یزد و 7 زندانی در زندان لاکان رشت  سکوت پیشه کرده اند و این خود دلیل قاطعی است که آمار اعدام ها در زندانهای ولی فقیه بسیار بالاتر از آن چیزی که اعلام می شود.در حال حاضر چندین هزار نفر در زندانهای مختف ولی فقیه در انتظار مرگ بسر می برند.
آخوند علی خامنه ای ولی فقیه این رژیم سیاست اعدام زندانیان سیاسی و اعدام های گروهی و سرکوب خونین مردم ایران را تعیین می کند و توسط صادق لاریجانی معروف به میر غضب ولی فقیه  که در لیست ناقضین بین المللی حقوق بشر قرار دارد و از جنایتکاران علیه بشریت می باشد احکام اعدام را مورد تایید و دستور اجرای آن را صادر می کند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، اعدام های گروهی و قرون وسطایی که به صورت مستمر در زندانهای ولی فقیه آخوند علی خامنه ای به اجرا در می آید را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار پایان دادن به سکوت در برابر اعدام ها در ایران می باشد و همچنین خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد جهت گرفتن تصمیمات لازم اجرا می باشد.
فعالین حقوق بشرو دمکراسی در ایران
30 اردیبهشت 1391 برابر با 19 می2012
گزارش فوق  به سازمانهای زیر ارسال  گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه اعدام سازمان ملل متحد
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل

info@hrdai.net
                   
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است
  
     

هیچ نظری موجود نیست: