۱۳۸۹ اسفند ۲۴, سه‌شنبه

سر دادن شعار مرگ بر خامنه ای و اعتراضات گسترده در نقاط مختلف شهر مشهد

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"اعتراضات گسترده و سر دادن شعار مرگ بر خامنه ای در نقاط مختلف شهر مشهد و همچنین درگیری بین مردم و نیروهای سرکوبگر که از ساعت 18:30 آغاز شده است همچنان ادامه دارد.
روز سه شنبه 24 اسفند از حوالی ساعت 18:30 مردم بصورت گسترده در خیابانهای مختلف شهر مشهد حضور یافتند و اقدام به برگزاری جشن چهارشنبه سوری نمودند. آنها بصورت گسترده در خیابان راهنمایی ، میدان جانباز، میدان وکیل آباد ،سجاد،هاشمیه و سایر نقاط مراسم چهارشنبه سوری را با شعارهای مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر خامنه ای آغاز کردند. سیل خروشان مردم چنان گسترده است که ماموران ولی فقیه از مقابله با آنها هراسان هستند .
حوالی ساعت 19:00 نیروهای سرکوبگر به مردمی که در خیابان هاشمیه در حال راه پیمایی و سر دادن شعار های مرگ بر خامنه ای و مرگ بر دیکتاتور بودند یورش بردند و درگیری گسترده ای بین مردم و نیروهای سرکوبگر روی داد که منجر به فرار نیروهای سرکوبگر گردید . نیروهای سرگوبگر در ابتدای تهاجم با باتون به مردم حمله می کردند و در حدود 8 نفر دستگیر کردند.در حال حاضر خیابان هاشمیه مشهد در دست مردم می باشد.
مردم همچنین سر دو راهی طرقبه اقدام به سر دادن شعار علیه ولی فقیه نمودند. حضور گسترده مردم و سر دادن شعار اکثر نقاط شهر مشهد را فراگرفته است و هر لحظه بر شدت آن افزوده می شود.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
24 اسفند 1389 برابر با 15 مارس 2011

http://hrdai.net
info@hrdai.net
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: