۱۳۹۰ فروردین ۳, چهارشنبه

انتقال زندانی سیاسی زهرا جباری با شرایط وخیم جسمی به یکی از بیمارستانها تهران


بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" وخامت شدید حال زندانی سیاسی زهرا جباری و انتقال او به یکی از بیمارستانهای تهران.
دوشنبه شب اول فروردین ماه وضعیت جسمی زندانی سیاسی زهرا جباری به وخامت گرایید و به کما فرورفته است.بنابه گفتۀ شاهدان هنگام انتقال به یکی از بیمارستانهای تهران به نظر می رسید که مغز او از کار افتاده بود و فقط قلبش میزد.بعضی از گزارشات تایید نشده حاکی از مرگ مغزی این زندانی سیاسی است.
زندانی سیاسی زهرا جباری ماه ها است که از ناراحتی حاد قلبی و رماتیسم شدید رنج می برد ولی به دستور بازجویان وزارت اطلاعات و عباس جعفری دولت آبادی مانع درمان وی هستند. مدتی پیش وضعیت وی به حدی وخیم گردید که به بیمارستان منتقل شد ولی بازجویان وزارت اطلاعات و عباس جعفری دولت آبادی از ادامۀ درمان او در بیمارستان ممانعت کردند و او را به زندان بازگرداندند.
یکی از شیوه های ضد بشری که به دستور صادق لاریجانی رئیس قوۀ قضاییه ولی فقیه و وزارت اطلاعات علیه زندانیان سیاسی بکار برده می شود عدم درمان زندانیان سیاسی و زجر کش کردن تدریجی آنها است. در حال حاضر تعدادی از زندانیان سیاسی در شرایط قرون وسطایی و زجر کش قرار دارند که اسامی بعضی از آنها به قرار زیر می باشد،بازاری زندانی محسن دکمه چی که در آستانۀ مرگ قرار دارد،حسن رونقی ملکی،فرح واضحان،کبری بنازاده امیرخیزی،منصور اسالو،ماشالله حائری،شیرمحمد رضایی ،علی عجمی و مهدی محمودیان می باشند.
تصمیم گیری در مورد سرکوب خونین مردم ایران ،اعدام زندانیان سیاسی،اعدام های گروهی،اعدام کودکان،عدم درمان زندانیان سیاسی و زجر کش کردن آنها و ایجاد شرایط قرون وسطایی و طاقت فرسا علیه آنها بوسیلۀ ولی فقیه علی خامنه ای گرفته می شود و توسط صارق لاریجانی منصوب ولی فقیه در قوۀ قضاییه ، وزارت اطلاعات ،عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران و سازمان زندانها به اجرا گذاشته می شود.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،نسبت به شیوه های ضدبشری عدم درمان و زجر کش کردن زندانیان سیاسی که در حال اجرا است و هدفی جز حذف فیزیکی زندانیان سیاسی و ایجاد رعب و وحشت در جامعه ندارد هشدار می دهد و خواستار اقدام عملی فوری دبیر کل ،کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل و سایر مراجع بین المللی برای خنثی کردن اینگونه جنایتهای علیه بشریت و نجات جان زندانیان سیاسی در ایران است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
03 اسفند 1389 برابر با 23 فوریه 2011

گزارش فوق را به سازمانهای زیر ارسال گردید:
دبیرکل سازمان ملل متحد
کمیساریای عالی حقوق بشر
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل
http://hrdai.net
info@hrdai.net
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: