۱۳۹۰ فروردین ۱, دوشنبه

برگزاری مراسم تولد شهید راه آزادی جعفر کاظمی بر آرامگاهش

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"صبح امروز خانواده ،فامیل و دوستان شهید راه آزادی مردم ایران جعفر کاظمی و مردم بر آرامگاه وی حضور یافتند و مراسم تولد این شهید را برگزار کردند.
روز دوشنبه اول فروردین ماه که مصادف است با سالروز تولد جانباختۀ راه آزادی مردم ایران جعفر کاظمی بود، اعضای خانواده، بستگان ،دوستان و انبوهی از مردم بر آرامگاه او حضور یافتند. خانواده شهید به مناسبت سالروز تولد زنده یاد جعفر کاظمی کیکی تهیه دیده بودند که بر آرامگاهش قرار دادند.پس از قرار دادن کیک بر آرامگاهش شمع ها را روشن نمودند.
حاضرین اقدام به قرار دادن دسته های گل بر مزارش نمودند و نسبت به وی ادای احترام نمودند.در این مراسم حضور جوانان چشمگیر بود . همۀ حاضرین بر ادامۀ راهش که همانا رسیدن به آزادی و دمکراسی در ایران بود تاکید کردند.
از طرفی دیگر خانواده شهید و مردم روز جمعۀ آخر سال بصورت گسترده بر آرامگاهش حاضر شده بودند و یاد و خاطرۀ او را گرامی داشتند.
مامورین وزارت در یک عمل ضد بشری و غیر انسانی سنگ آرامگاه زنده یاد جعفر کاظم را پس از برگزاری مراسم چهلمین روز شهادتش از روی آرامگاهش برداشته و با خود بردند و از بازگرداند آن خوداری می کنند.
مامورین وزارت اطلاعات فشارها و اذیت وآزارها را علیه همسر جانباختۀ راه آزادی جعفر کاظمی افزایش داده اند و هر بار با احظار وی و یا مراجعه به منزل او از وی می خواهند که به آنها تعهد کتبی بدهد که از برگزاری مراسم گرامیداشت همسرش خوداری کند و به کسانی که برای ادای احترام به منزلشان مراجعه می کنند اجازه ورود ندهد و همچنین فشارهای متعدد دیگری بر آنها وارد می کنند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،تشدید فشارها و تهدیدات علیه خانواده های شهدا راه آزادی،ربودن سنگ آرامگاه شهدا توسط مامورین ولی فقیه را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه علی خامنه ای به شورای امنیت سازمان ملل جهت گرفتن تصمیمات لازم اجرا می باشد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
01 فروردین 1390 برابر با 21 مارس 2011

گزارش فوق را به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل
http://hrdai.net
info@hrdai.net
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: