۱۳۸۹ اسفند ۱۴, شنبه

یورش وحشیانه به آقای بروجردی ،مورد تحقیر و مجروحیت شدید ایشان با تیغ آلوده


گزارش زیر توسط هواداران آقای بروجردی جهت انتشار در اختیار "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" قرار گرفته است. در این گزارش به رفتارهای وحشیانه ، غیر انسانی و تحقیر آمیز علیه ایشان توسط مامورین ولی فقیه اشاره شده است که از جملۀ آن یورش به وی ،بستن دست و پای او،زخمی کردن وی با تیغ آلوده و تراشیدن ریش او جهت تحقیر می باشد. متن گزارش به قرار زیر می باشد:
به گزارش دریافتی از زندان اوین، یکشنبه هشتم اسفندماه 1389ماموران زندان طی اقدامی شتابزده، به محل نگهداری آقای بروجردی یورش برده و بعد از ضرب و شتم و توهین مکرر به این زندانی دگراندیش، دست و پای ایشان را بسته و با تیغ آلوده بدن وی را زخم نموده و ریش ایشان را با قساوت تمام تراشیده که باعث ایجاد زخمهای عمیقی بر صورت ایشان گردید.
طراحی اینگونه اقدامات مشکوک بر زندانیان سیاسی عقیدتی در راستای تشدید فشارها، تهدیدها و سرکوب دگراندیشان و معترضان به نظام ولایت فقیه می باشد.
اکنون قریب به پنج سال از بازداشت و زندانی غیر قانونی آقای بروجردی می گذرد و به رغم همه شکنجه های جسمی و روحی و ترور شخصیتی، ایشان همچنان بر عقاید خود مبنی بر جدایی دین از حکومت و رد صریح نظریه ولایت فقیه پافشاری می ورزد. این مبارز دمکراسی خواه اصرار دارد که باید یک رفراندوم آزاد تحت نظارت سازمان ملل در ایران برگزار گردد تا ملت نجیب ایران بتواند به اختیار و با رأی خود، حاکم بر سرنوشت خویش گردد و نوع مدل حکومتی خود را تعیین نماید.
هواداران آقای بروجردی ضمن محکوم کردن بازداشت آقای بروجردی و تمامی زندانیان عقیدتی – سیاسی و همچنین دگراندیشانی از جمله آقایان موسوی و کروبی، همبستگی خود را با جنبش آزادیخواهی ملت ایران اعلام میدارند.
هواداران آقای بروجردی
14 اسفند 1389

گزارش فوق را به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل
http://hrdai.net
info@hrdai.net
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com

۱ نظر:

ناشناس گفت...

درود بر آقای بروجردی

علت این کار جدیدشان ترساندن علما و طلاب است
میترسند که مبادا طلاب و علمای سبز قم نیز به جمع مردم بپیوندد