۱۳۸۹ اسفند ۱۰, سه‌شنبه

درگیری و اعتراضات گسترده در میدان 7 تیر تهران

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" مردم و جوانان در میدان هفت تیر اقدام به شکل دادن یک تجمع اعتراضی و سر دادن شعارهایی علیه ولی فقیه علی خامنه ای نمودند.
حوالی ساعت 17:45 تجمع اعتراضی مردم و جوانان در میدان هفت تیر آغاز شد. جوانان با سر دادن شعار مرگ بر دیکتاتو تجمع اعتراضی خود را آغاز نمودند و به سوی خیابان ولی عصر در حال حرکت بودند که در میانۀ مسیر نیروهای سرکوبگر ولی فقیه به آنها یورش بردند و مردم را آماج باتونهای خود قرار دادند . جوانان در حین درگیری اقدام به سر دادن شعار مرگ بر خامنه ای نمودند.درگیری بین مردم و نیروهای سرکوبگر همچنان ادامه دارد.
از ظهر امروز تیپ آل محمد از لشکر محمدرسول الله سپاه پاسداران میدان هفت تیر را به اشغال خود در آورده است. این تیپ از 12 گردان تشکیل شده است که به ترتیپ گردانهای آن عبارتنداز: 201 الی 212 می باشند. این تیپ از نیروهای بسیج تشکیل شده است و از خشن ترین نیروهای لشگر محمد رسوالله می باشند.آنها تمامی میدان و خیابانهای اطراف و کوچه ها را در کنترل خود دارند و صدها نفر موتور سوار را در این نقطه مستقر کرده اند.
گزارشهای درونی از این تیپ حاکی است که ترس و وحشتی زیادی بر نیروهای آن حاکم است و نیروهای تیپ در صحبتهای بین خود می گویند در صورت شکل گرفتن اعتراضات گسترده آنها تاب مقاومت در برابر مردم را نخواهند داشت و متواری خواهند شد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
10 اسفند 1389 برابر با 01 مارس 2011


http://hrdai.net
info@hrdai.net
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: