۱۳۸۹ اسفند ۲۴, سه‌شنبه

درگیری خونین باند مافیایی با زندانیان در بند 1 زندان گوهردشت کرج


بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" طی یک درگیری خونین در بند 1 زندان گوهردشت کرج یک زندانی در آستانۀ مرگ قرار گرفت و به بیمارستان مدنی کرج منتقل شد.
روز دوشنبه 23 اسفند ماه حوالی ساعت 10:00 درگیری خونینی در سالن 1 بند 1 زندان گوهردشت کرج روی داد و در اثر این درگیری یکی از زندانیان بنام رضا کامرانی 32 ساله بشدت زخمی شد. شش او مورد اصابت 3 ضربۀ عمیق چاقو قرار گرفت و همچنین چند ضربه چاقو به کلیه هایش اصابت کرد. این زندانی دچار خونریزی شدیدی شده بود و در آستانۀ مرگ، ابتدا به بهداری زندان و سپس به بیمارستان مدنی منتقل گردید. از زمان انتقال این زندانی تا این لحظه از وضعیت و شرایط او هیچ خبری در دست نیست.
درگیری فوق توسط باند مافیایی زندان که در توزیع مواد مخدر در زندان نقش عمده ای دارد صورت گرفته است. درگیریهای خونین باندهای مافیایی بطور مستمر در بندهای مختلف زندان گوهردشت کرج روی می دهد و تا به حال منجر به قتل و معلولیت جسمی تعدادی از زندانیان شده است.
نکتۀ قابل توجه اینکه هیچ کدام از افراد باندهای مافیایی به خاطر جنایتهایی که مرتکب می شوند مورد بازخواست و پیگرد قرار نمی گیرند و با دست باز اقدام به قتل و معلول کردن زندانیان می کنند.
باندهای مافیایی بدستور و زیر نظر رئیس زندان ،معاون زندان و فرجی نژاد رئیس اطلاعات زندان عمل می کنند.آنها در توزیع مواد مخدر و سرکوب زندانیان معترض نقش دارند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،ایجاد درگیری خونین باندهای مافیایی بدستور مسئولین زندان را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار رسیدگی به پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه علی خامنه ای در دادگاه های بین المللی است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
24 اسفند 1389 برابر با 15 مارس 2011
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
دبیر کل ملل متحد
کمیساریای عالی حقوق بشر
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل
http://hrdai.net
info@hrdai.net
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: