۱۳۹۰ فروردین ۱۰, چهارشنبه

یورش نیروهای سرکوبگر ولی فقیه به شرکت کنندگتن در مراسم خاکسپاری شهید راه آزادی محسن دگمه چی


بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" برگزاری گسترده مراسم خاکسپاری شهید راه آزادی محسن دکمه چی با یورش وحشیانۀ نیروهای سرکوبگر ولی فقیه به خانواده و حاضرین مواجه شد و آنها قصد دستگیری کسی که مراسم مذهبی خاکسپاری را برگزار نموده است را داشتند.
روز چهارشنبه 10 فروردین ماه جمهیت زیادی در بهشت زهرا حضور یافتند و مراسم خاکسپاری شهید راه ازادی مردم ایران را برگزار کردند. این مراسم که از ساعاتی پیش شروع شده بود حوالی ساعت 15:00 در حال پایان یافتن بود. که نیروهای سرکوبگر ولی فقیه به حاضرین یورش بردن و قصد داشتند یکی از کسانی که مراسم مذهبی خاکسپاری را برگزار می کرد را دستگیر کنند.
حاضر به مقابله با آنها بر خواستند و از دستگیری او ممانعت نمودند . درگیری بین حاضرین در مراسم و نیروهای سرکوبگر ولی فقیه که بیش از 100 نفر می باشند همچنان ادامه دارد.حاضرین در مقابل حملات نیروهای سرکوبگر مقاومت می کنند و اجازه دستگیری را به آنها نمی دهند.
نیروهای سرکوبگر ولی فقیه که تعداد آنها بیش از 100 نفر تخمین زده می شد از بدو شروع مراسم خاکسپاری اقدام به ایجاد مزاحمت برای حاضرین نمودند و حتی اقدام به توهینهای زننده به خانم های حاضر در این مراسم نمودند. درگیری همچنان در بهشت زهرا ادامه دادرد و احتمال ضرب و شتم و دستگیریهای گسترده می رود.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
10فروردین 1390 برابر با 30 مارس 2011


http://hrdai.net
info@hrdai.net
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: