۱۳۸۹ شهریور ۲۴, چهارشنبه

هشداردانشجوی زندانی نسبت به خطرجدی که جان زندانی سیاسی ارژنگ داودی را تهدید می کند

دانشجوی زندانی مصطفی اسکندری طی بیانیه ای که به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" ارسال نموده است حمایت خود را از خواسته های به حق زندانی سیاسی ارژنگ داودی اعلام کرده و در این بیانیه نسبت به خطر جدی که جان این زندانی سیاسی را تهدید می کند هشدار داده است و خواستار حمایتهای داخلی و بین المللی برای نجات جان این زندانی سیاسی است. بیانیه این دانشجوی اسیر به قرار زیر می باشد؛

اینجانب مصطفی اسکندری فرزند جعفر دانشجوی رشتۀ پزشکی که از زندانیان سیاسی رجائی شهر می باشم و در اندرزگاه 3 سالن 8 حسینیه ویژه بسر می برم. ضمن حمایت از خواسته های معقول ،منطقی و قانونی آقای ارژنگ داودی که با وجود اینکه 64 روز از اعتصاب غذایشان می گذرد.

رژیم جمهوری اسلامی که در نقض حقوق بشر بویژه زندانیان سیاسی و عقیدتی ید طولایی دارد کمترین توجهی به سلامت و خواسته های وی ننموده.

لذا چون سلامت وی اینک بیش از هر زمان دیگری به خطر افتاده از تمام آزادیخواهان جهان بویژه ،از ایرانیان سراسر دنیا تمنا دارم که از هیچ کوششی برای نجات جان وی فرو گذاری ننمایند.

برای من بعنوان یک دانشجوی رشتۀ پزشکی بسیار دردآور است که هر روز با چشمان خود می بینم که شمع وجود این اندیشمند زندانی بسوی خاموشی می رود.

مصطفی اسکندری

شهریور 1389

لازم به یادآوری است که دانشجوی زندانی مصطفی اسکندری و همسرش خانم کبری زاغه دوست پس از شرکت در مراسم گرامیداشت شهید راه آزادی مردم ایران ندا آقا سلطان در بهشت زهرا در 9 مرداد ماه 88 دستگیر و به سلولهای انفرادی بند 209 زندان اوین منتقل شد.دانشجوی زندانی و همسرش نزدیگ به 3 ماه از داشتن ملاقات و تماس تلفنی با خانواده هایشان محروم بودند.آقای اسکندری بعد از چند ماه در سلولهای انفرادی بند 209 او را به سلولهای انفرادی بند 240 منتقل کردند و چندین ماه را در آنجا گذراند.او و همسرش در طی مدت بازداشت تحت شکنجه های جسمی و روحی بازجویان وزارت اطلاعات قرار داشتند. زندانی سیاسی مصطفی اسکندری مدتی پیش از زندان اوین به بند 3 زندان گوهردشت کرج تبعید شد.

http://hrdai.net

info@hrdai.net

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.:0031620720193

استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: