۱۳۸۹ شهریور ۱۵, دوشنبه

درگیری شدید و خونین در بند 1 زندان گوهردشت کرج

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" صبح روز دوشنبه 15 شهریور ماه در طی یک درگیری خونینی که در بند 1 زندان گوهردشت کرج روی داد . حداقل 7 نفر از زندانیان بشدت زخمی شدند. چهار نفر از زخمی شدگان به دلیل شدت جراحات و قرار گرفتن در شرایط حاد جسمی به بیمارستانهای خارج از زندان منتقل شدند.

یکی از زندانیان بنام جواد زارع بر اثر وارد شدن ضربه شمشیر بصورتش پس از انتقال به بهداری زندان یکی از چشمان او را تخلیه کردند. یکی دیگر از زندانیان سر او زخم عمیقی برداشته بود که به خارج زندان منتقل شد.

درگیریهای که در بندها روی میدهد به تحریک و تشویق اطلاعات زندان صورت می گیرد و افرادی را که در این درگیریها شرکت می کنند و به زندانیان یورش می برند از عوامل اطلاعات زندان می باشند که در پخش مواد مخدر و سرکوب زندانیان بکار برده می شوند.

هنگامی که در بند درگیری روی میدهد پاسداربندها دربهای بند را می بندند و به باندهای مافیایی اجازه می دهند با دست باز به قربانیان خود حمله کنند این حملات به قصد کشت و یا از دور خارج کردن قربانی صورت می گیرد.پاسداربندها پس از پایان درگیری دخالت می کنند و اقدام به تخلیه زخمی شدگان می نمایند و در اکثر مواقع حمله کنندگان مورد بازخواست قرار نمی گیرند و به جنایتهای خود در بند ادامه می دهند

سازمان دهندگان درگیریهای خونین در بندهای مختلف زندان گوهردشت کرج کرمانی و فرجی رئیس و معاون اطلاعات زندان می باشند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

15 شهریور 1389 برابر با 6 سپتامبر 2010

http://hrdai.net

info@hrdai.net

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.:0031620720193

استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: