۱۳۸۹ مهر ۱, پنجشنبه

اعدام 3 زندانی در زندان مرکزی اصفهان

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"حکم ضد بشری اعدام 3 زندانی در زندان مرکزی اصفهان (دستگرد) به اجرا گذاشته شد.

سه شنبه 30 شهریور ماه 3 زندانی از بند 3 زندان مرکزی اصفهان که چند سال در انتظار اجرای حکم اعدام بسر می بردند اعدام شدند. اسامی زندانیانی که روز سه شنبه حکم ضد بشری اعدام آنها به اجرا گذاشته شد به قرار زیر می باشند؛

1- علیرضا باقری 2- محسن گودرزی 3- رسول میر صفا می باشند.سنین زنداینانی که اعدام شدند زیر 30 سال می باشد این سه زندانی به اتهام داشتن مواد مخدر اعدام شده اند

در ماههای اخیر اکثر احکام اعدام به صورت مخفیانه به اجرا گذاشته می شود مانند اعدامهای گروهی و گسترده در زندان مشهد و اعدام در زندان گوهردشت کرج و اصفهان می باشد.

تصمیم گیری در مورد اعدام های گروهی و سرکوب و شکنجه زندانیان سیاسی توسط ولی فقیه علی خامنه ای گرفته می شود. هدف از این اعدام ها ایجاد فضای رعب و وحشت در بین مردم و بخصوص در آغاز سال تحصیلی و وحشتی که که از قشر آگاه و آزادیخواهی مانند، دانشجویان ، دانش آموزان، اساتید و معلمان دارد به اجرای احکام ضد بشری اعدام شدت بخشیده اند.

در حال حاضر تعداد بیشماری از زندانیان در زندانهای مختلف ولی فقیه علی خامنه ای که در انتظار اعدام بسر می برند و بنابه مصالح سیاسی این رژیم در زمانی که لازم می داند به اجرا گذاشته می شود.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،موج لاینقطع اعدام ها در ایران را به عنوان یک جنایت علیه بشریت محکوم می کند و نسبت به بی عملی و نظارگر بودن جامعه جهانی نسبت به جنایت علیه بشریت در ایران شکفت زده است و از آنها مصرانه می خواهد که پرونده جنایت علیه بشریت این رژیم را به شورای امنیت سازمان ملل متحد برای گرفتن تصمیمات لازم اجرا ارجاع نمایند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

01 مهر 1389 برابر با 23 سپتامبر 2010

گزارش فوق را به سازمانهای زیر ارسال گردید:

دبیر کل سازمان ملل

کمیساریای عالی حقوق بشر

کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا

سازمان عفو بین الملل

http://hrdai.net

info@hrdai.net

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.:0031620720193

استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: