۱۳۸۹ شهریور ۲۴, چهارشنبه

یورش لباس شخصیها با قمه و قداره به منازل مسکونی یکی از خانواده های زندانیان سیاسی

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"شیوه جدید وزارت اطلاعات یورش شبانه لباس شخصیها با قمه و داره به منزل آقای محمد سلام جوشن یکی از خانواده های زندانیان سیاسی و تخریب وحشیانه وسایل منزل آنها می باشد.

دوشنبه غروب 21 شهریور ماه حوالی ساعت 19:00 بیش از 8 نفر از لباس شخصیها به منزل آقای محمد سلام جوشن در حکیمۀ تهران یورش بردند مهاجمان لباس شخصی درب منزل را شکستند و وارد منزل این خانواده شدند آنها همچنین شیشه های منزل و وسایل موجود در آن را بصورت وحشیانه ای تخریب کردند و بعضی از وسائل منزل را بسرقت بردند.این یورش مغول وار تا مدتی ادامه داشت.آنها هنگام یورش شعار مرگ بر منافق سر می دادند

آقای جوشن با کلانتری محل و پلیس 110 برای جلوگیری از این یورش وحشیانه تماس گرفت و از آنها خواست که به محل آمده و جلوی حملات آنها را بگیرند اما کلانتری محل و پلیس 110 با تعجب و شگفتی فراوان هیچگونه اقدامی برای جلوگیری از این یورش وحشیانه انجام ندادند و از حضور در محل خوداری کردند.

اسامی مهاجمینی که در این یورش شرکت داشتند عبارتند از ؛علی افروز،محمد افروز،داود،مهرداد،رضا کول،روح الله ارزی و تعدادی دیگر بودند. این تهاجم وحشیانه به دستور محبی سر بازجوی وزارت اطلاعات در بند سپاه زندان گوهردشت کرج صورت گرفت . این فرد در فاصلۀ کوتاهی از منزل مستقر شده بود و فرماندهی حملات لباس شخصیها را به عهده داشت.

یورش قمه کشان و قداره بندان به منزل این خانواده زندانیان سیاسی شیوه جدید وزارت اطلاعات برای ایجاد جو ترور و وحشت در جامعه است.

لازم به یادآوری است که آقای محمد سلام جوشن از مصدومین شیمیای و مجروحین جنگ می باشد.او مدتی پیش با یورش مامورین وزارت اطلاعات به دلیل شرکت در اعتراضات گسترده مردم ایران دستگیر و به زندان اوین منتقل شد و پس از مدتی با وثیقه آزاد گردید. درحال حاضر خانم زهرا اسدپور گرجی همسر و رضا جوشن فرزند او از آذرماه 88 تا کنون در زندان گوهردشت کرج زندانی هستند و نزدیک به 8 ماه است که از داشتن ملاقات و هر گونه ارتباطی با خانواده خود محروم می باشند. رضا جوشن فرزند آقای جوشن نزدیگ به 8 ماه است که در بند ویژه ای در زندان گوهردشت کرج در حالت ایزوله بسر می برد.فشارها و اذیت آزارها بدستور محبی یکی از مسئولین و از سر بازجویان وزارت اطلاعات در بند سپاه زندان گوهردشت کرج صورت می گیرد.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،یورش جنایتکاران قمه کشان و قداره بندان لباس شخصی به منازل مسکونی خانواده های زندانیان سیاسی را به عنوان یک جنایت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و مراجع بین المللی خواستار اقدامات عملی برای پایات دادن به جنایت علیه بشریت در ایران است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

24 شهریور 1389 برابر با 15 سپتامبر 2010

گزارش فوق را به سازمانهای زیر ارسال گردید:

کمیساریای عالی حقوق بشر

کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا

سازمان عفو بین الملل

http://hrdai.net

info@hrdai.net

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.:0031620720193

استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: