۱۳۸۹ مهر ۳, شنبه

زندانی سیاسی اژنگ داودی پیروز مندانه پس از دست یافتن به خواسته هایش به اعتصاب غذای خود پایان داد


نامه دست نویس زندانی سیاسی ارژنگ داودی که برای "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" ارسال شده است. زندانی سیاسی ارژنگ داودی پس از 74 روز اعتصاب غذای جانکاه ولی با اراده ای فولادین بر خواسته های به حق و اولیه خود و سایر زندانیان سیاسی پافشاری نمود و بازجویان وزارت اطلاعات و زندانبانان را وادار به تن دادن به خواسته های خود نمود. او پس از به اجرا در آمدن تمامی خواسته هایش به اعتصاب غذای خود پایان داد.نامه ارسالی زندانی سیاسی ارژنگ داودی به قرار زیر می باشد:

با یاد خدا شنبه 3/7/89

سپاش،سپاس،70 میلیون سپاس

هراس من باری

همه مردن در سرزمینی ست که در آن

مزد گور کن از آزادی آدمی افزون تر باشد

با درود به تمامی جان باختگان و ستمدیدگان راه آزادی بشر

با سلام به تمامی انسانهای آزادیخواه ،دموکرات منش و نیک اندیش جهان وتجدید پیمان با تمامی جمهوری خواهان دموکرات و سکولار ایرانی

با اعلان شکستن اعتصاب غذا

از تمامی آزادیخواهان،دموکراسی جویان،عدالت پیشه گان و نیز کلیه سازمانها و نهادیهای حقوق بشری در سراسر دنیا که ندای حق طلبان،ستم ستیزان،فعالان حقوق بشری ،مبارزان اجتماعی ،زندانیان سیاسی و سایر قربانیان رژیم های استبدادی از جمله رژیم ولایت فقیه حاکم بر ایران را به گوش جهانیان می رسانند و در طول 74 روز اعتصاب غذای من در زندان مخوف رجایی شهر به انحای مختلف با خانواده و ... ابراز همدردی نموده و تا حصول خواسته های حقوق بشری ام از هیچ کوششی فروگذاری نداشتند بویژه آنها که در اعتراض به بی توجهی مفرط دژخیمان رژیم به اعتصاب غذا دست یازیدند،از طرف خود،خانواده و ... صمیمانه قدر دانی و سپاسگزاری می نمایم.

همه تونو دوست دارم

همه تونو می بوسم

و در نبرد تاریخی پیشارو برای نهایی کردن تفییرات سترگ ملی در مسیر نیل به نهادینه شدن آزادی،دموکراسی،عدالت و حقوق بشر در ایران،روی یکا یک عزیزان حساب می کنم.

مژده می دهم که خداوند بزرگ به تلاشهای هماهنگ ما اونقدر فزونی و فرا دونی خواهد داد که بتونیم از خودمون و از سرزمین اهورایی مون به خوبی نگهداری و با شایستگی هر چه تمامتر جایگاه بلند ایران و ایرانی را دوباره در جامعه جهانی بازسازی نموده و گسترش دهیم.

یزدان پاک نگاهبان همه ماست

با گرمترین آرزوها

ارژنگ داودی

3 مهر 1389

http://hrdai.net

info@hrdai.net

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.:0031620720193

استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

۱ نظر:

ناشناس گفت...

مژده بسیار بزرگی‌ بود. متشکرم.