۱۳۸۷ بهمن ۱۹, شنبه

برگزاری مراسم سومین سالگرد زنده یاد حجت زمانی در زندان اصفهان



بنابه گزارشات رسیده از زندان دستگرد اصفهان زندانیان روز جمعه 18 بهمن ماه مراسم گرامیداشت سومین سالگرد جانباخته راه آزادی حجت زمانی را برگزار کردند.
زندانیان مراسم گرامیداشت را در بند 3 زندان دستگرد برگزار گردید. این مراسم از ساعت 14:00 شروع گردید. زندانیان با حداقل امکاناتی که از فروشگاه زندان تهیه کرده بودند بر روی سفره ای چیدند و دور آن جمع شدند. مراسم با خواندن قرآن آغاز گردید و سپس زندانی سیاسی که در این بند بود در مورد زندگینامه حجت زمانی برای سایر زندانیان توضیحاتی می داد.
این مراسم تا ساعت 16:00 ادامه داشت و علیرغم فضای بسیار محدود تعداد زیادی از زندانیان بطور دائم در آنجا حضور داشتند و بقیه بصورت گروههای چند نفره برای مدتی در آنجا حاضر می شدند و ضمن ادای احترام به این جانباخته آزادی ؛ سومین سالگرد او را گرامی میداشتند. در حدود 200 نفر در این مراسم شرکت نمودند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، یاد این جانباخته آزادی را گرامی میدارد و از سازمان ملل خواهان تشکیل یک هیئت حقیقت یاب بین المللی برای تحقیق در مورد جنایتها و اعدامهای ضد انسانی و قتل هایی که در زندانهای این رژیم تا به حال روی داده است و همچنین پیگرد امرین و عاملین آنها است.

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
19 بهمن 1387 برابر با 07 فوریه 2009






http://pejvakzendanyan.blogfa.com
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
tel. :003162020193

هیچ نظری موجود نیست: