۱۳۸۷ اسفند ۵, دوشنبه

خانم فاطمه نبوی بدلیل دیدار با اعضای خانواده اش در قرارگاه اشرف دستگیر شد

بنابه گزارشات رسیده از سمنان ، خانم فاطمه نبوی 28 ساله روز جمعه 2 اسفند ماه با یورش مامورین وزارت اطلاعات دستگیر و به نقطه نامعلومی منتقل گردید.
مامورین وزارت اطلاعات یورش وحشیانه خود را روز جمعه 2 اسفند ماه همزمان با یورشهایی که به چندین خانواده درسطح تهران نمودند و در پی آن تعدادی را دستگیر و به بند 209 زندان اوین منتقل کردند، به منزل خانواده نبوی یورش بردند و بصورت وحشیانه و غیر انسانی منزل آنها را مورد بازرسی قرار دادند که مقداری از وسئل شخصی این خانواده را ضبط و با خود بردند .
از زمان دستگیری خانم فاطمه نبوی تا به حال هیچ خبری از وضعیت و سرنوشت او در دست نیست و مراجعات مکرار خانواده وی تا به حال بی نتیجه بوده است.
خانم نبوی پس از دیدار با اعضای خانواده اش در قرارگاه اشرف در عراق و بازگشت به ایران در 30 آبان ماه دستگیر و چندین هفته در سلولهای انفرادی زندان اداره اطلاعات سمنان زندانی بود و در طی مدت بازداشتش تحت شکنجه های جسمی و روحی قرار داشت. او با سپردن وثیقه سنگین آزاد گردید
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران؛یورش وحشیانه به منازل مورد بازرسی قرار دادن و تخریب و ضبط وسائل شخصی و دستگیری عزیزان آنها را محکوم می کند و از کمیسر علی حقوق بشر سازمان ملل خواهان مداخله برای آزادی فوری و بدون قید و شرط آنها است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
5 اسفند 1387 برابر با 23 فوریه 2008

وضعیت زندانی سیاسی فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل
سازمان دیدبان حقوق بشر

http://pejvakzendanyan.blogfa.com
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: