۱۳۸۸ اسفند ۱۱, سه‌شنبه

با ایستادگی و پافشاری خانواده ها و مردم تعداد دیگری از دستگیر شدگان اخیر آزاد شدند

بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، خانواده های دستگیر شدگان و مردم برای آزادی بی قید وشرط زندانیان سیاسی در مقابل زندان اوین تجمع کردند.

از اوایل غروب روز سه شنبه 11 اسفندماه تعداد زیادی از خانواده های دستگیر شدگان و مردم در زیر پل و بر روی پله ها که بسوی درب اصلی زندان اوین هدایت می شود تجمع کردند و خواستار آزادی عزیزان خود شدند.هر لحظه بر تعداد تجمع کنندگان افزوده می شد.

تلاشها و کوششهای و ادامه یافتن تجمع خانواده ها باعث گردید که تعداد دیگری از دستگیرشدگان اخیر امشب آزاد شوند. تعداد زیادی ازآنها از دستگیر شدگان روز عاشورا بودند. در میان آزاد شدگان چند دختر و زن جوان دیده می شد که با روحیه ای بالا و با لبخند از استقبال گرم خانواده ها و مردم تشکر می کردند.

خانواده ها با دیدن عزیزانشان که از بند ولی فقیه رهایی می یافتند با ابراز احساسات خود حاضرین را تحت تاثیر قرار می دادند. سایر خانواده ها و مردم هم با دست زدن و سوت کشیدن با ابراز احساسات آنها همراه می شدند.

تجمع خانواده ها و مردم همچنان در مقابل زندان اوین ادامه دارد و بر آزادی عزیزان خود پافشاری می کنند. این تجمع تا ساعت 23:30 ادامه خواهد یافت.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

11 اسفند 1388 برابر با 02 مارس 2010


http://pejvakzendanyan.blogfa.com

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.:0031620720193

استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: