۱۳۹۱ آذر ۱۱, شنبه

افشای هویت یکی از شکنجه گران ولی فقیه دربازداشتگاه مخفی ۸۱ رمضان سپاه



بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران »  افشای هویت واقعی  یکی از سربازجویان و شکنجه گران قصی القلب شکنجه گاه کاملا مخفی  به نام بازداشتگاه ۸۱ حفاظت و اطلاعات سپاه رمضان وابسته به  سپاه پاسداران در استان آذربایجان غربی.

نام این سربازجو و شکنجه گر ارشد بازاشتگاه ۸۱ حفاظت و اطلاعات سپاه رمضان رضا حسن زاده ۳۷ ساله، قد وی حدود ۱۸۰ سانتیمتر، وزن او حدودا ۷۲ کیلو وعینکی می باشد. این فرد دارای چهره ای گرد، سفید و گونه ای قرمز،چشمانی با حالتی تقریبا بادامی و رنگ آن میشی می باشد.
او اهل دهستان طلاتپه از توابع بخش نازلو شهرستان ارومیه می باشد.شکنجه گر رضا حسن زاده در حال حاضر در خانه های سازمانی وابسته به اطلاعات سپاه پاسداران در ارومیه زندگی می کند. این فرد برای شناخته نشدن از اسامی مستعار مختلفی استفاده می کند.
سربازجوی ارشد بازداشتگاه ۸۱ حفاظت و اطلاعات سپاه رمضان تحصیلات دبیرستانی خود را در دبیرستان سپاه پاسداران ار،میه به پایان رسانده است و پس از آن وارد دانشگاه امام حسین وابسته به سپاه پاسداران گردید و در این دانشگاه فارغ تحصیل گردید.
رضا حسن زاده سرهنگ ۲ سپاه پاسداران می باشد و مسئول کارشناس احزاب و گروهای معاند نظام در اطلاعات سپاه و کارشناس جاسوسی و ضد جاسوسی حفاظت و اطلاعات در استان آذربایجان غربی می باشد.
این فرد شکنجه گری, قصی القلب و غیر انسانی می باشد. بازداشت شدگان  سیاسی ،عقیدتی،قومی،روزنامه نگاران فعالین زنان ، دانشجویان،دراویش و سایر اقشار جامعه که در استان آذربایجان غربی  دستگیر می شوند به بازداشتگاه ۸۱ سپاه رمضان منتقل می شوند.در آنجا این فرد برای وادار کردن آنها  به اعترافات دروغین علیه خودشان  از شکنجه های وحشیانه و قرون وسطایی استفاده می کند.از جمله شکنجه های که علیه دستگیر شدگان  بکار می برد : استعمال باطری ، تجاوز جنسی و شیوه های مختلف ازیت و آزارهای  جنسی، او در ورزش رزمی کاراته مهارت دارد و با وارد کردن ضربات به نقاط حساس بدن که منجر به بیهوشی فرد و همچنین وارد کردن ضربات به سر،دست پا دندهای و دندانها که منجر به شکستن آنها می شود مهارت خاصی دارد ، بی خوابیهای طولانی مدت، ممانعت از استفاده از سرویسهای بهداشتی برای مدت طولانی ،ممانعت از درمان زندانی که در اثر شکنجه های وحشیانه دچار شکستگی شده است و از این طریق بازداشتی دائم با دردهای طاقت فرسا مواجه می باشد و در طولانی مدت دچار بیماریهای مزمن می شود.
سرنوشت زندانی از بدو دستگیری تا آخرین مراحل  توسط این فرد تعیین می شوداز جمله آن،تعیین نوع محکومیت زندانی و ابلاغ آن توسط دادستان و نهایتا دادگاه فرمایشی،ممانعت از داشتن ارتباط با خانواده اش بصورت تلفنی و یا ملاقات برای مدتهای طولانی،ممانعت از درمان زندانی سیاسی،دستور تبعید زندانی به نقاط دور دست و قرار دادن وی در شرایط غیر انسانی و موارد متعدد دیگر.
بازداشتگاه ۸۱ حفاظت و اطلاعات سپاه رمضان وابسته به  سپاه پاسداران آذربایجان غربی می باشد. این بازداشتگاه کاملا مخفی می باشد و هیچکدام از بازداشت شدگان نمی دانند که در کجا در بازداشت بسر می برند.
آدرس این بازداشتگاه مخوف و کاملا سری به قرار زیر می باشد:این بازداشتگاه در جاده شهید کلانتری بین  پادگان المهدی و پادگان حیدرقرار دارد و از تعداد زیادی سلولهای انفرادی تشکیل شده است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، از هوطنانمان در آزربایجان غربی می خواهد که اگر کسی عکسی از این شکنجه گر در دست دارد در اختیار ما قرار دهد تا موثر تر علیه این جنایتکار علیه بشریت در محافل بین المللی اقدام شود و مانع شکنجه های وحشیانه این فرد علیه مردم این استان گردد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،از سازمانهای  حقوق بشری و محافل سیاسی  بین المللی خواستار قرار دادن نام این جنایتکار علیه بشریت در لیست ناقضین بین المللی حقوق بشر است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۱ آذر ۱۳۹۱ برابر با اول دسامبر ۲۰۱۲



www.hrdai.net
Tel.:0031620720193
  

هیچ نظری موجود نیست: