۱۳۹۱ آذر ۲۷, دوشنبه

تدارک برای اعدام های گسترده و قطع ۴ روزه تمامی تلفنهای زندان گوهردشت کرج



بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » تمامی تلفنهای زندان گوهردشت کرج که زندانیان عادی از طریق آن با خانواده های خود تماس داشتند. ۴ روز است که قطع گردیده است
از روز جمعه ۲۴ آذر ماه تمامی تلفنهای زندان گوهردشت کرج قطع می باشد و از آن تاریخ تاکنون خانواده های زندانیان عادی و  از وضعیت و شرایط عزیزانشان در بی خبری مطلق بسر می برند.زندانیان عادی زندان گوهردشت کرج از داشتن ملاقتهای حضوری با خانواده های خود مدتها است که محروم می باشند.
و از آنجایی که تعدادی از زندانیان خانواده های آنها در شهرستانها زندگی می کنند وتنها وسیله ارتباطی آنها با فرزندان، همسرانشان و سایر اعضای خانواده از این طریق صورت می گرفت بیش از ۴ روز است که قطع گردیده است.
از طرفی دیگر رژیم ولی فقیه با مجموعه اظهار نظرهای علنی توسط صادق لاریجانی جنایتکار علیه بشریت که نام وی در لیست بین المللی ناقضین حقوق بشر می باشد و همچنین احمد رضا رادان  قاتل ، شکنجه گرو از مجریان سرکوب خونین  مردم ایران برای توجیه اعدام های گسترده که در پیش رو دارند در روزهای اخیر در رسانه های ولی فقیه علنا بر روی این مسئله تاکید کرده اند.
همچنین بنابه خبرهایی که از اجرای احکام در زندانهای قزل حصار، گوهردشت کرج و جاهای دیگر میرسد  حاکی از آن است که اسامی تعداد  را برای اجرای حکم اعدام در روزهای تعطیلات کریسمس و ژانویه مشخص کرده اند.گزارشهای تایید نشده ای حاکی از آن است که زور گیری در یکی از خیابانهای تهران توسط اطلاعات نیروی انتظامی صحنه سازی شده است تا به اعدام های گسترده پیش رو را مشروعیت بخشد.
رژیم ولی فقیه هر ساله برای ایجاد فضای رعب  و حشت در ایران از تعطیلات کریسمس و ژانویه که سازمانهای حقوق بشری در تعطیلات بسر می برند اقدام به اجرای گسترده اعدام های جمعی می نماید.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،نسبت به موج گسترده که ولی فقیه آخوند علی خامنه ای در حال تدارک آن است هشدار می دهد و از دبیر کل ،کمیسر عالی حقوق بشر و گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد برای پایان دادن به جنایت علیه بشریت خواستار احاله پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای به مقامات قضایی بین المللی است.  
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۷ آذر ۱۳۹۱ برابر با ۱۷ دسامبرر ۲۰۱۲
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
دبیر کل ملل متحد آقای بان کی مون
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193
  

هیچ نظری موجود نیست: