۱۳۹۱ آذر ۱۵, چهارشنبه

در یک آتش سوزی دلخراش حدودا ۴۰ دانش آموز دختر زخمی و احتمالا کشته شندند



بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران »صبح امروز دراثر منفجر شدن بخاری سنتی و اسقاطی   و متعاقب آن آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه حدودا ۴۰  دانش آموزدختر دچار آتش سوزی شدید شدند و گفته می شود بعضی از آنها در گذشتند
روز چهارشنبه ۱۵ آذر ماه حوالی ساعت ۰۸:۳۰ در مدرسه ابتدایی دخترانه  انقلاب در شین آباد ،پیرانشهر در اثر منفجر شدن بخاری در کلاس چهارم آن و متعاقبا ایجاد آتش سوزی حدودا ۴۰ دختر بچه که در این کلاس بودند دچار آتش سوزی شدید شدند و گفته می شود که تعدادی از آنها جانباختن.
هنگام آتش سوزی درب کلاس به دلایل نامعلومی قفل بوده است و زخمی شدگان و کشته شدگان احتمالی از پنجره کلاس خارج نمودند.گفته می شود تمامی زخمی شدگان به بیمارستان ارومیه منتقل شدند.
علیرغم اینکه ایران دارای بزرگترین  منابع گازی جهان می باشد. اما مدارس آن باید از بخاریهای سنتی و فرسوده استفاده نماید تا منجر به چنین فاجعه وحشتاکی شود و دختر بچه های معصوم در آتش سوخته شوند.
رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای میلیاردها دلار در آمد نفتی مردم ایران را صرف تولید بمب اتم، تروریسم در جهان از طریق حمایت از گروهای تروریستی و سرکوب مردم ایران می نماید اما دانش آموزان معصوم و بی گناه ایرانی باید برای گرم کردن خود از بخاریهای سنتی و اسقاطی اسفاده نمایند تا دچار چنین فجایعی شوند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،با خانواده های داغ دار این دانش آموزان هموطن کرداعلام همدردی می نماید و سهل انگاری و بی تفاوتی رژیم ولی فقیه نسبت به سرنوشت دانش آموزان که یا آنها را در کاروانهای راهیان گور به قتل می رساند و یا در چنین حادثه های دردناک از بین می برد  را محکوم می کند
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۵ آذر ۱۳۹۱ برابر با ۵  دسامبر ۲۰۱۲


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: