۱۳۹۱ دی ۲, شنبه

انهدام ۲ دستگاه پارازیت انداز در سالن۱۲ توسط زندانیان سیاسی



بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» زندانیان سیاسی سالن ۱۲ بند ۴ زندان گوهردشت کرج ۲ دستگاه پارازیت که در بیرون از سالن زندانیان سیاسی نصب شده بود و بطور ۲۴ ساعته مشغول ارسال پارازیت به درون سالن بود توسط زندانیان سیاسی منهدم گردید.
مدتی پیش ۴ دستگاه پارازیت انداز که به منظور پخش پارازیت مستمر و ۲۴ ساعته  به درون  سالن ۱۲ بند ۴ سالن  زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج نصب کرده  بودند این دستگاهها با ارسال  پارازیت تاثیرات مخرب  شدید جسمی  و روحی بر زندانیان سیاسی گذاشته بود  که از جمله آنها ایجاد ناراحتیهای حاد  مانند سر درد،سرگیجه، حالت تهوع،بی حالی ، فشارهای شدید روحی و در دراز مدت ابتلای به سرطان می باشد.
زندانیان سیاسی سالن ۱۲ در ابتدای امر نسبت به نصب این دستگاهها اعتراض نمودند و بارها به  زندانبانان ولی فقیه  نسبت به این مسئله  هشدار داده بودند ولی بازجویان وزارت اطلاعات به خواسته ها و اعتراضات زندانیان توجه نکردند.تا اینکه زندانیان برای پایان دادن به تاثیرات مخرب پارازیتها اقدام نمودند و مدتی پیش ۲ دستگاه از ۴ دستگاه را منهدم کردند و به شکنجه گران ولی فقیه نشان دادن که در اسارت هم نمی توان آراده آنها را برای بدست آوردن آزادی در هم شکست.
بر روی این دستگاههای پارازیت اندازشرکتی به نام ام.آی.پی که ساخت فرانسه می باشد نوشته شده است. بازجویان ولی فقیه این دستگاهها را در سالنهایی که زندانیان سیاسی زندانی می باشند نصب می کنند و بطور مستمر مشغول ارسال پارازیت هستند،.
از طرفی دیگر بازجویان ولی فقیه در یک اقدام غیر انسانی دیگر جهت محدود کردن زندانیان سیاسی اقدام به کشیدن سیم خاردار پشت آب دارخانه سالن ۱۲ نموده اند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲ دی ۱۳۹۱ برابر با ۲۲ دسامبر ۲۰۱۲



www.hrdai.net
Tel.:0031620720193
  

هیچ نظری موجود نیست: