۱۳۹۱ دی ۱۰, یکشنبه

اصلاحیه خبراعدام یک زندانی در زندان زاهدان



بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران »روز گذشته یک زندانی  جهت اجرای حکم اعدام به سلولهای انفرادی قرنطینه زندان مرکزی زاهدان انتقال یافت و صبح امروز ابتدا خبر اجرای حکم اعدام وی را اعلام نمودند ولی متعاقبا مشخص گردید که این زندانی همچنان در سلولهای انفرادی در انتظار حکم اعدام بسر می برد.   
 زندانی جواد رفیعی ۵۰ ساله روز شنبه  ۹ دی ماه جهت اجرای حکم اعدام از بند خارج و به سلولهای انفرادی قرنطینه زندان مرکزی زاهدان منتقل گردید. صبح امروز به دلایل نامشخص در زندان اعلام گردید که حکم اعدام وی به اجرا در آمده است اما این زندانی در سلولهای انفرادی در انتظار اعدام بسر می برد. او ۶ سال است که زندانی است و به اتهام قتل محکوم به اعدام شده است.یکی از دلایل عدم اجرای حکم اعدام عدم حضور و یا عدم موافقت شاکی جهت به اجرا در آوردن حکم اعدام می باشد.
موج جدید و گسترده اعدام ها از ۲ هفته پیش آغاز شده است و تا به حال ده ها زندانی از زندانهای زاهدان، ساری، یزد، یاسوج، اصفهان ،قزل حصار کرج وسایر نقاط ایران به دار آویخته شدند.رژیم ولی فقیه از تعطیلات آخر سال که در اکثر نقاط جهان شروع شده است و اکثر سازمانهای حقوق بشری در تعطیلات بسر می برند سوءاستفاده می کند تا احکام گروهی و ضد بشری اعدام را به اجرا در آورد.
سیاست اعدام زندانیان سیاسی ، اعدام های گروهی و سرکوب خونین مردم ایران توسط آخوند علی خامنه ای ولی فقیه رژیم تعیین می شود، این سیاسی توسط شبکه آخوندها و بخصوص آخوند صادق لاریجانی از جناتیکاران علیه بشریت و منصوب ولی فقیه در قوه قضاییه، آخوند مصلحی وزیر اطلاعات ولی فقیه و سهراب سلیمانی رئیس سازمان زندانها به اجرا در آورده می شود.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،اعدام های  گروهی که در زندانهای ولی فقیه بصورت روزانه صورت می گیرد که به منظور ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه است را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از دبیر کل ملل متحد ،کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای به مراجع قضایی بین المللی جهت محاکمه این جنایتکاران علیه بشریت می باشد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۰ دی ۱۳۹۱ برابر با ۳۰ دسامبر ۲۰۱۲
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
دبیر کل ملل متحد آقای بان کی مون
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه اعدام سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193
  

هیچ نظری موجود نیست: