۱۳۹۰ مهر ۱۲, سه‌شنبه

انتقال 4 زندانی جهت اجرای حکم اعدام به سلولهای انفرادی

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" 4 زندانی به سلولهای انفرادی زندان مرکزی کرمان جهت اجرای حکم ضد بشری اعدام منتقل شدند.
روز سه شنبه 12 مهر ماه 4 زندانی از بندهای مختلفی به سلولهای انفرادی زندان مرکزی کرمان منتقل شدند.سنین زندانیان زیر 40 سال می باشند.اسامی تعدادی از زندانیانی که به سلولها انفرادی منتقل شدند به قرار زیر می باشند:
1- علی شکوهی
2 حسین رخشانی که از شهروندان افغانی می باشد
اسامی 2 زندانی دیگر هنوز مشخص نیست . گفته می شود که این 4 زندانی قرار است روز چهارشنبه 13 مهرماه به چوبهای دار سپرده شوند.
سیاستهای اعدام های گروهی و در ملاعام توسط ولی فقیه علی خامنه ای گرفته می شود و به دستور صادق لاریجانی رئیس منصوب وی در قوۀ قضاییه و از جنایتکاران علیه بشریت به اجرا گذاشته می شود.موج اعدام ها در چند هفتۀ اخیر به صورت جهشی رو به افزایش می باشد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،اعدام های گروهی و در ملاعام که برای ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه است را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از دبیر کل و کمیسر عالی حقوق بشر خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه علی خامنه ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد جهت گرفتن تصمیمات لازم اجرا می باشد.
فعالین حقوق بشرو دمکراسی در ایران
13 مهر 1390 برابر با 4 اکتبر 2011
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل
http://hrdai.net
info@hrdai.net
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: