۱۳۹۰ آبان ۲, دوشنبه

فرجی نژاد تهدیدات خود را علیه زندانیان سیاسی و مذهبی کرد به اجرا در آورد


بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" یورش باند مافیایی زندان به زندانیان سیاسی و مذهبی کرد با تیزی و سایر ابزار که منجر به زخمی شدن حداقل یکی از آنها گردید. این یورش بدستور مسئولین زندان گوهردشت کرج صورت گرفت.
صبح روز دوشنبه 2 آبان ماه باند مافیایی بند 6 زندان گوهردشت بدون هیج دلیلی به زندانیان سیاسی و مذهبی کرد یورش بردند.در این یورش بیش از20 نفر شرکت داشتند. یورش کنندگان مسلح به چاقو و سایر ابزار تیز بودند. در اثر این یورش حداقل 3 نفر از زندانیان سیاسی و مذهبی کرد زخمی شدند که جراحات یکی از آنها به نام جلال فرخی که از پشت سر مورد اصابت چاقو قرار گرفته است خطرناک می باشد. علیرغم اینکه این زندانی مذهبی اهل تسنن دچار خونریزی شدید است ولی از انتقال او به بهداری خوداری می کنند و همچنان به حال خود رها شده است. اسامی سایر زخمی شدگان زبیر والی علی و ناصر شیخی می باشند.
حمله کنندگان به تحریک خادم معاون زندان و فرجی نژاد رئیس اطلاعات زندان صورت گرفته است.
پس از پایان یافتن حملۀ باند مافیایی ، زندانیان سیاسی و مذهبی کرد با یورش پاسداربندها به سلولهای خود مواجه شدند . پاسداربندها با باتون زندانیان سیاسی و مذهبی کرد را مورد ضرب وشتم قرار می دادند.فرماندهی حمله پاسداربندها به زندانیان سیاسی توسط خضراوی رئیس بند 6 و افسر پاسدار محمدی صورت گرفت.تعداد پاسداربندهای حمله کننده به زندانیان سیاسی و مذهبی کرد نزدیگ به 30 نفر تخمین زده می شد.
لازم به یادآوری است که فرجی نژاد رئیس اطلاعات زندان در تاریخ 27 مهر ماه زندانیان سیاسی و مذهبی کرد را تهدید کرده بود که در صورت ادامه اعتراض نسبت به شرایط غیر انسانی و توهین به اعتقادات مذهبی دستور خواهد داد که باندهای مافیایی بند به آنها حمله ور شوند و آنها را به قتل برسانند و امروز تهدیدات خود را به اجرا گذاشت.
برنامه ریزی حملات خونین علیه زندانیان سیاسی توسط بازجویان وزارت اطلاعات صورت می گیرد و برای اجرا در اختیار مردانی رئیس زندان ،معاون وی خادم و فرجی نژاد رئیس اطلاعت زندان قرار داده می شود.
اسامی زندانیان سیاسی و مذهبی کرد در بند 6 زندان گوهردشت کرج به قرار زیر می باشد:انور خضری،هادی امینی،رمضان سعید،کامران شیخه، جعفر غفوری ،مسعود رسولی ،حجار علیزاده، عبدالرحمان کنام،جلال فرخی،حمزه ریگی، حسام محمدی، ستار امینی، کاوه نبوی،ابراهیم سیدی،فواد رضا زاده ، پرویز عثمانی،ستار غفوری،جهانگیر سهرابی،عبدالرحمان والی علی،کریتار والی علی و ناصر شیخی می باشند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ،یورش به قصد حذف فیزیکی زندانیان سیاسی و مذهبی کرد، ضرب وشتم زندانیان و سایر شیوه های اذیت وازار در زندان گوهردشت کرج را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه علی خامنه ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد جهت گرفتن تصمیمات لازم اجر می باشد.
فعالین حقوق بشرو دمکراسی در ایران
2 آبان 1390 برابر با 24 اکتبر 2011
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل
http://hrdai.net
info@hrdai.net
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: