۱۳۹۴ آذر ۹, دوشنبه

پیام آخوند علی خامنه ای به جوانان ایران " اعدام جمعی حداقل 2 جوان زندانی در زندان مرکزی زاهدان

بنابه گزارشات رسیده به " فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران " صبح امروز حداقل ۲ زندانی در زندان مرکزی زاهدان به دار آویخته شدند.
روز دوشنبه ۹ آذر ماه در یک اعدام جمعی حداقل ۲ زندانی در زندان مرکزی زاهدان به دار آویخته شدند. سنین این زندانیان بین ۲۳  الی ۲۵ ساله بودند. آنها در حدود ۳سال در زندان  بودند. اسامی اعدام شدگان امروز به قرار زیر است
محمد رضا دهقان ۲۳ ساله که ۳ سال در بند ۷ زندان مرکزی زاهدان زندانی بود
جواد خمبر ۲۵ساله  به مدت ۳ سال در بند ۷ زندان مرکزی زاهدان زندانی بود
این اعدام ها  درزمانی صورت می گیرد که روز قبل از آن آخوند علی خامنه ای جنایتکار علیه بشریت و جنایتکار جنگی طی  پیام سخیفی به جوانان غرب با یک سری فریبکاری و شیادی سعی داشت که جنایتها و چهره ضدبشری خویش را به گونه ای دیگر وانمود نمایید.اما همین فرد در ایران  با اعدام های جمعی و سرکوب خونین و دستگیریهای گسترده و شکنجه های وحشیانه به  جوانان پاسخ می دهد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، اعدام جمعی جوانان در زندان مرکزی زاهدان به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی برای پایان دادن به اعدام و سرکوب خونین  مردم ایران و بخصوص جوانان  خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۹آذرماه ۱۳۹۴ برابر با ۳۰ نوامبر ۲۰۱۵
     گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193
طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: