۱۳۹۴ آذر ۱, یکشنبه

اعتصاب غذای زندانی سیاسی سیمین عیوض زاده در زندان قرچک ورامین در اعتراض به بازداشت خویش


 بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی درایران » زندانی سیاسی سیمین عیوض زاده در اعتراض به دستگیری و انتقالش به زندان مخوف قرچک ورامین دست به اعتصاب غذا زد.
زندانی سیاسی سیمین عوض زاده از روز شنبه ۳۰ آبان ماه در اعتراض به انتقال وی به زندان مخوف قرچک ورامین دست به اعتصاب غذا زده است و اعلام نموده است تا زمانیکه او را آزاد نکنند به اعتصاب غذای خود ادامه خواهد داد.خانم سیمین عیوض زاده همراه با ۲ زن زندانی سیاسی دیگر که از حامیان استاد محمد علی طاهری هستند در بند قرنطینه زندان قرچک ورامین در حالت بلاتکلیف زندانی هستند .
زندانی سیاسی سیمین عیوض زاده ۵۶ ساله مادر زندانی سیاسی  امید علی شناس از بیماریهای فشار خون و ضربان نامنظم  قلب رنج می برد.
 او همراه با ۲ خانم دیگر و تعدادی از خانواده های دیگر و فعالین سیاسی  در اعتراض به زندانی کردن عزیزانشان و یا مفقود بودن آنها بطور هفتگی در مقابل زندان اوین دست به اعتراض می زدند اما آنها روز شنبه ۳۰ آبان ماه  مورد یورش گارد ویژه و نیروهای امنیتی ولی فقیه آخوند علی خامنه ای   قرار گرفتند وبا ضرب و شتم وحشیانه  دستگیر و به زندانهای اوین و قرچک ورامین منتقل شدند.
از طرفی دیگر بعد از ظهر امروز زندانی سیاسی امید علی شناس که دراعتراض به بازداشت مادرش سیمین عیوض زاده در دومین روز اعتصاب غذای خود در زندان اوین بسر می برد مورد یورش وحشیانه فردی به نام خزاعی افسر نگهبان اوین و اذیت و آزار این فرد قرار گرفت ، سایر زندانیان سیاسی اوین به دفاع از وی بر خاستند و مانع رفتارهای وحشیانه این فرد شدند. خزاعی فردی است که پیش از این در یورش و ضرب وشتم زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ بطور فعال شرکت داشته  و یکی از زندانبانان وحشی ولی فقیه در زندان اوین است.
  
  فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، یورش وحشیانه، اذیت و آزار زندانی سیاسی امید  علی شناس را محکوم می کند و از خواسته به حق  مادر وی حمایت می کند  و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مجامع بین المللی برای پایان دادن به اعدام ، یورش به خانواده های زندانیان سیاسی ، دستگیری و اعمال قرون وسطایی  خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای جنایتکار علیه بشریت و جنایتکار جنگی  به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
اول آذر ۹۴ برابر با ۲۲ نوامبر ۲۰۱۵
 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: