۱۳۹۴ آبان ۳۰, شنبه

وای بر شما که خدا و دین را نردبان ترقی خود قرار داده (زندانی سیاسی محمد نظری)

 
حقوق بشر آخوندی؟
دسته نوشته ای از زندانی سیاسی محمد نظری که ۲۰ سال در زندان ولی فقیه آخوند علی خامنه ای بسر می برد و تحت شرایط  غیر انسانی قرار دارد. او از بیماری رنج می برد ولی  بازجویان وزارت اطلاعات  بیماری وی را به عنوان اهرم فشار علیه او بکار می برند و مانع درمان وی هستند . این دست نوشته جهت اطلاع عموم و انتشار در رسانه ها در اختیار « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » قرار داده شده است . متن دست نوشته به قرار زیر است:
دولتمردان ایران در حالی از تشدید خشونتها بر علیه اقلیتهای آمریکایی و اروپایی انتقاد می کنند که سالیان سال است که در ایران اقلیتهایی که برای تعیین حق سرنوشت مبارزه می کنند با بی رحمی و قساوت تمام سرکوب می شوند. ما امروز شاهد اعتراضاتی در چهارگوشه ایران هستیم (عرب، بلوچ ، کرد و ترک ) اقوامی که نه آرزوی حکومت و نه آرزوی نشستن بر تخت سلطنت را دارند. متاسفانه حکومت مداران ایران در حالی از حق تعیین سرنوشت سایر ملل دفاع می کنند که در داخل ایران هرگونه اعتراضی را در نطفه خفه کرده و سرکوب می نمایند.
مردم کردستان سالهاست  در جهت کسب خودمختاری مبارزه می کنند و شعار خودمختاری به کردستان و دمکراسی برای ایران را سرلوحه مبارزات خود قرار داده اند و سعی کردند به شیوه مسالمت آمیز و با مذاکره کردن به حق خود برسند ولی حکومت ایران با سرکوب مبارزات و ترور رهبران کرد نشان دادند که در قبال حقوق اقلیتها هیچ تعهدی ندارد. بی عدالتی و تبعیض نسبت به اقوام ایرانی به حد خود رسیده و تحقیر کردن و توهین گفتن به آنها به امری عادی تبدیل شده است و هر معترضی را با عناوینی چون وطن فروشی و مزدوری به نابودی می کشانند.
 مردم ایران از توهین شنیدن و تحقیر شدن بیزارند .حکومت ایران به جای آنکه جلوی افراد نابخرد را بگیرد خود تبدیل به اسلحه توهین کنندگان گشته و کسی را یارای مقاومت با آن نیست .حکومت ایران به جای آنکه به درد و رنج ملت توجه کند خود تبدیل به بیماری وحشتناکی شده که هیچ درمانی ندارد.
ای کاش حکومت ایران به جای آنکه ثروت کشور را خرج ملل دیگر بکند در جهت رفاه و آسایش ملت خود می کشید . ای کاش به جای آنکه درباره خرید و فروش زنان و دختران سوریه و عراق تبلیغات کند در مورد فروش دختران ایرانی صحبت کند که به کشورهای دیگر صادر می شوند. ای کاش به جای آنکه در مورد کودکان فلسطینی صحبت کند درباره کودکان ایرانی صحبت کنند که به خاطر فقر در خیابانها دست فروشی می کنند که بعضا مورد سوء استفاده اخلاقی قرار می گیرند .
 اقایان مسئول، خدا هیچگاه نمی خواهد سرنوشت انسانها با اشک نوشته شود ولی شما به نام دین بلایی بر سر این مردم آوردید که چشمانشان هیچگاه خشک نمی شود. وای بر شما که خدا و دین را نردبان ترقی خود قرار داده و برای تداوم حکومت خود با جان انسانها بازی می کنید. آیا این بود اسلام ناب محمدی که با خود وارد کردید؟ قوانین خدا تغییر ناپذیر هستند. اما شما بنا به مصلحت خود آنچنان آن را تغییر داده اید که هیچ کس را توان اعتراض به آن نیست .
حقوق بشری که شما از آن حرف می زنید در واقع عجوزه ای بیش نیست ولی شما سعی دارید با بزک کردن آن عروسی زیبا را به جهانیان نشان دهید اما زهی خیال باطل . اعمالی که از شما سرزده می شود نشانگر همه رفتار و کردارهای شما هستند و با هیچ رنگ و لعابی نمی شود آن را تغییر داد.
و در آخر از مردم ایران می خواهم ، می خواهم بگویم تا وقتی که خود شما نخواهید هیچ کس نمی تواند این تابو را بشکند و تا وقتی این اتفاق نیافتد همچنان باید در فقر و فلاکت زندگی کنید . پس بیایید تمام تعصبات کورکورانه قومی و مذهبی را دور ریخته برای سرفرازی نام ایران و ایرانی کوشش کنیم .به امید آن روز.
محمد نظری فرزند حمدالله
 زندان رجایی شهر.
آبان ماه ۱۳۹۴


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: