۱۳۹۴ آذر ۱, یکشنبه

اعدام گروهی حداقل ۱ زندانی در زندان مرکزی زاهدان


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی درایران » صبح روز گذشته  حداقل ۱ زندانی در زندان مرکزی زابل  به دار آویخته شد.
روز شنبه ۳۰ آبان ماه  زندانی مهدی بودینه  ۲۵ ساله  که  بیش از ۳ سال در  زندان مرکزی زابل زندانی بود  به دار آویخته شد. اتهام انتسابی به این زندانی تجاوز عنوان شده است.زندانیانی که دستگیر می شوند معمولا در اگاهی شهر مربوطه تحت شکنجه های وحشیانه و قرون وسطایی قرار می گیرد تا به اتهامی که مد نظر شکنجه گران است اعتراف کنند.زندانیان در تمامی مراحل دستگیری ،بازجویی و شکنجه و حتی در دادگاه از وکیل محروم می باشند .

آخوند علی خامنه ای جنایتکار علیه بشریت و جنایتکار جنگی سیاست اعدام های جمعی  و سرکوب خونین مردم ایران را تعیین می کند و توسط ماموران وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه پاسداران و همچنین توسط قوه قضاییه ولی فقیه تحت عنوان حکم قضایی توسط آخوند صادق لاریجانی جنایتکار علیه بشریت  که اعدام را مورد تایید قرار می دهد  و دستور اجرای آنها را صادر می کند به اجرا در می آید.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، موج لاینقطع اعدام در کشتارگاه های ولی فقیه آخوند علی خامنه ای را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم میکند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای جنایتکار علیه بشریت و جنایتکار جنگی  به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
اول آذر۹۴ برابر با ۲۲ نوامبر ۲۰۱۵
 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه اعدام سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: