۱۳۹۴ آذر ۳, سه‌شنبه

زندانی سیاسی محمد سعید حسین زاده در ۱۳ـ مین روز اعتصاب غذا بیهوش شد


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران »   زندانی سیاسی محمد سعید  حسین زاده در سیزدهمین روز اعتصاب غذا, بیهوش شد و او را بطور موقت  به بهداری زندان  اوین منتقل کردند.
روز دوشنبه۲ آذر ماه زندانی سیاسی محمد سعید حسین زاده  در سیزدهمین روز اعتصاب غذایش بیهوش شد و او را به بهداری زندان اوین منتقل کردند ولی پس از بهوش آمدن، مجددا  به بند۷ زندان اوین  بازگردانده شد . بعداز ظهر روز سه شنبه دادیار ناظر بر زندان او را فرخواند و با وعده و وعید سعی بر فریب کاری داشت اما این زندانی سیاسی به این فرد گوشزد نمود تا رسیدن به خواستهایش به اعتصاب غذا ادامه  خواهد داد.
زندانی سیاسی محمد سعید حسین زاده از روز سه شنبه ۱۹ آبان ماه در اعتراض به  عدم رسیدگی پزشکی  به بیماریش ،صدور حکم ناعادلانه ، پرونده سازی و عدم تحویل وسایل شخصی  به سرقت برده شده وی دست به اعتصاب غذا زده است.
زندانی سیاسی محمد سعید حسین زاده از بیماری رماتیسم قلبی و تنگی نفس شدیدا رنج می برد اما بازجویان اطلاعات سپاه پاسداران از درمان این زندانی ممانعت به عمل می آورند که این زندانی را در شرایط حاد جسمی قرار داده است.
زندانی سیاسی محمد سعید حسین زاده ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۳ با یورش مامورین وزارت اطلاعات دستگیر و به بند ۲ الف که در دست بازجویان اطلاعات سپاه پاسداران ولی فقیه می باشد منتقل شد .وی به مدت ۳ ماه تحت شکنجه های جسمی و روحی بازجویان قرار داشت و بیش از ۱۰ ماه است که در بند ۷ زندان اوین زندانی است بازجویان اطلاعات سپاه پاسداران ولی فقیه اقدام به پرونده سازی علیه وی نموده اند و  وی را با  اتهاماتی همچون  اجتماع و تبانی و توهین به رهبری (آخوند علی خامنه ای جنایتکار علیه بشریت و جنایتکار جنگی )  در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب توسط آخوند جنایتکار علیه بشریت محمد مقیسه که از اعضای کمیته مرگ« قتل عام زندانیان سیاسی» سال ۱۳۶۷ می باشد به  ۷ سال زندان محکوم نمودند.
 فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، از وضعیت وخیم و خطرناک این زندانی سیاسی شدیدا ابراز نگرانی می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار دخالت برای پایان دادن به عدم درمان، پرونده سازی و سرکوب زندانیان سیاسی در ایران است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۰۴ آذر ۹۴ برابر با ۲۴ نوامبر ۲۰۱۵
 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: