۱۳۹۴ آبان ۳۰, شنبه

اعتصاب غذای زندانی سیاسی امید علی شناس در اعتراض به یورش وحشیانه و دستگیری مادرش


 بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی درایران » زندانی سیاسی امید علی شناس در اعتراض به یورش به خانواده های زندانیان سیاسی و دستگیری مادرش در حملات وحشیانه ماموران ولی فقیه آخوند علی خامنه ای دست به  اعتصاب غذا زد.
زندانی سیاسی امید علی شناس در اعتراض به یورش وحشیانه به خانواده های زندانیان سیاسی و فعالین سیاسی که در حمایت از زندانیان سیاسی در مقابل زندان اوین شکنجه گاه ولی فقیه آخوند علی خامنه ای تجمع کرده بودند و همچنین دستگیری و انتقال مادرش سیمین عیوض زاده  به زندان قرچک ورامین در بند ۸ زندان اوین دست به اعتصاب غذا زد.
او در حالی که در اعتصاب غذا بسر می برد از سلول خود خارج و در مقابل افسر نگهبانی بند ۸ زندان اوین بست نشسته است و اعلام نموده است تا زمانی که مادرش و سایر دستگیر شدگان آزاد نشوند به اعتصاب غذای خود ادامه خواهد داد.
روز شنبه ۳۰ آبان ماه هنگامی که خانوداه های زندانیان سیاسی ، خانواده های مفقودین ، حامیان استاد محمد علی طاهری و فعالین سیاسی در مقابل زندان اوین تجمع کرده بودند و نسبت به دستگیری عزیزانشان ،عدم اطلاع از عزیزان مفقود شده شان که سالها از آن می گذرد و صدور حکم ضدبشری و قرون وسطایی اعدام علیه استاد محمد علی طاهری اعتراض می کردند مورد یورش نیروهای سرکوبگر گارد ویژه همراه با مامورین امنیتی آخوند علی خامنه ای جنایتکار علیه بشریت و جنایتکار جنگی قرار گرفتند و با ضرب و شتم وبی حرمتی حداقل ۲۰ نفر از آنها  دستگیر و ابتدا به نقاط نامعلومی منتقل شدند . سپس خانم ها از جمله خانم سیمین عیوض زاده به زندان مخوف قرچک ورامین منتقل شدند .گزارشها همچنین حاکی از آن است که پدر سعید زینالی و رضا ملک و محسن شجاع از جمله دستگیر شدگان امروز هستند.
  فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، یورش وحشیانه، ضرب و شتم و دستگیری  خانواده های زندانیان سیاسی، خانواده های مفقودین و حامیان استاد محمد علی طاهری  و فعالین سیاسی شرکت کننده در این اعتراض را  محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مجامع بین المللی برای پایان دادن به اعدام ، یورش به خانوداه های زندانیان سیاسی ، دستگیری و اعمال قرون وسطایی  خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای جنایتکار علیه بشریت و جنایتکار جنگی  به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۳۰ آبان ۹۴ برابر با ۲۱ نوامبر ۲۰۱۵
 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: