۱۳۹۴ آبان ۱۲, سه‌شنبه

انتقال ناگهانی زندانی سیاسی علی معزی به قرنطینه زندان اوین


بنا به گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» انتقال ناگهانی زندانی سیاسی دهه ۶۰ علی معزی از زندان مرکزی کرج به زندان اوین.
روز سه شنبه ۱۲ آبان ماه زندانی سیاسی علی معزی بطور ناگهانی از زندان مرکزی کرج  خارج و به زندان اوین منتقل گردید . او در حال حاضر در قرنطینه زندان اوین بطور موقت  نگهداری می شود. هنوز از دلایل و علل انتقال ناگهانی این زندانی سیاسی به زندان اوین و اینکه پس از این به کدام بند اوین منتقل خواهد شد خبری در دست نیست.
زندانی سیاسی علی معزی آخرین بار به دلیل شرکت در مراسم تشیع و خاکسپاری شهید راه آزادی مردم ایران  محسن دکمه چی دستگیر گردید و بیش از ۴ سال است که در زندان می باشد . او در طی این مدت بارها به سلول انفرادی منتقل  و مورد ضرب و شتم و شکنجه های جسمی و روحی بازجویان وزارت اطلاعات قرار گرفته است .
 زندانی سیاسی علی معزی از بیماری سرطان پروستات ، بیماری کلیوی و سایر بیماریها رنج می برد و هنگامی که در حال معالجه بیماری سرطان پروستات  بود، دستگیر و از آن زمان تاکنون از درمان جدی وی خوداری می کنند.
 سیاست سرکوب ، شکنجه ، اذیت و آزار و صدور احکام سنگین علیه زندانیان سیاسی در ایران توسط شخص آخوند علی خامنه ای گرفته می شود و مجریان اصلی آنها آخوند صادق لاریجانی و آخوند محمود علوی وزیر اطلاعات و  بازجویان تحت امر وی در وزارت اطلاعات ولی فقیه هستند .
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، انتقال ناگهانی و بدون دلیل زندانی سیاسی علی معزی به زندان اوین را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی برای پایان دادن به اعدام ، شکنجه و اعمال سرکوبگرانه خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و آخوندهای همدست وی به شورای امنیت سازمان ملل متحد  است.
  
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۳ آبان ۹۴ برابر با ۳ نوامبر ۲۰۱۵
 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: