۱۳۹۳ اردیبهشت ۱, دوشنبه

بیانیه زندانی سیاسی دهه ۶۰ علی معزی: یورش وحشیانه و خونین به زندانیان سیاسی اوین را محکوم می کند




زندانی سیاسی علی معزی  طی بیانیه ای یورش وحشیانه و خونین به زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ زندان اوین را محکوم کرد . این بیانیه جهت انتشار در رسانه ها در اختیار «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران قرار داده شده است متن بیانیه به قرار زیر می باشد:

به نام خدا و به یاد شهیدان و پاکان،
در یورش وحشیانه گارد به بند ۳۵۰ زندان اوین تعداد زیادی از زندانیان سیاسی ....خونین و مجروح روانه بهداری اوین منتقل شدند.این حمله مزدوران دولت اعتدال چی وقایع سرکوب کوی دانشگاه  و قتلهای زنجیره ای دوران دولت اصلاحات چیان را تداعی می کند.
 در حالیکه در اوضاع و شرایط فعلی ، دوران ارعاب و ارحاب به آخر رسیده بلکه زمان عبرت و پشیمانی و ریزش عوامل حاکمیت جائر و جبار است.چه در داخل و خارج کشور کسی گول شیادی های اعتدال و اصلاحات را نخواهد خورد .
هم اکنون هیچ گونه  امنیت جانی برای زندانیان سیاسی  بخصوص آنها که به صورت پراکنده در زندانهای گمنام شهرستانها و در سالن های زندانیان روانی و خطرناک در تبعید می باشند وجود ندارد و بعید نیست که دیکتاتوری حاکم قتل احتمالی آنان را به صورتهای دیگری وانمود کند.
 در چنین شرایطی شایسته بادا که هم میهنان و دانشجویان شریف و آزاده ، فعالات سیاسی و آزادیخواه ، بستگان و آشنایان زندانیان سیاسی ،شخصیت های علمی، حقوقی، مذهبی ، فرهنگی و مطبوعاتی به مسئولیت اعتراضی خود قیام کنند تا ایران ما کشور حقوق بشر باشد، ورنه خاموشی گناه ماست و باید دلواپس فتنه هایی بود که تنها دامنگیر دیکتاتوری جبار و عواملش نخواهد شد بلکه سکوت پیشگان آگاه را نیز دربر خواهد گرفت .
دورود برهمبستگی و پایداری  به حق زندانیان سیاسی کشور،
خدا یار و نگهدار،
علی معزی
۳۰ فروردین ۹۳
زندان ندامتگاه مرکزی کرج




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193


طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: