۱۳۹۳ اردیبهشت ۱, دوشنبه

انتقال جمعی زندانیان زندان گوهردشت کرج به سلولهای انفرادی جهت اجرای حکم ضدبشری اعدام


بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، صبح امروزتعدادی از زندانیان   زندان گوهردشت کرج برای اجرای حکم ضدبشری اعدام به سلولهای انفرادی منتقل کردند .
روز دوشنبه اول اردیبهشت ماه تا این لحظه حداقل ۳ نفر از بندهای ۳ و ۴ زندان گوهردشت کرج جهت اجرای حکم ضدبشری اعدام  به سلولهای انفرادی  بند ۵ زندان گوهردشت کرج منتقل شدند. اسامی تعدادی از زندانیان که صبح امروز به سلولهای انفرادی منتقل شدند به قرار زیر می باشد:
۱ـ علی اصغر کواکبی  ۶۸ ساله  که بیش از ۴ سال در بند ۳ سالن ۸  زندان  گوهردشت کرج زندانی بود
۲ـ هرمز رضایی  ۳۲ ساله ۴ سال در بند ۳ سالن ۷ زندان گوهردشت کرج زندانی بود
۳ـ سید فرهاد  ملاحسنی ۲۸ ساله ۵ سال در سالن ۱۱ بند ۴  زندان گوهردشت کرج زندانی بود .
در طی ۲ روز گذشته فقط از ۲ زندان که در تهران و کرج می باشند  تا این لحظه ۹ نفر  برای اجرای حکم ضدبشری اعدام منتقل شده اند
علیرغم تاکیدات  آقای بان کی مون دبیر کل ملل متحد ، گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد دکتر احمد شهید ، سازمان عفو بین الملل ، پارلمان اروپا و سا یر دولتها مبنی بر پایان دادن به اعدام های جمعی درایران و خشم مراجع بین المللی از استمرار اعدام ها در ایران  اما ولی فقیه آخوند علی خامنه ای و آخوندهای همدست وی همانند آخوند صادق لاریجانی و آخوند حسن روحانی حاضر به کنار گذاشتن طناب دار علیه مردم ایران  نیستند و بر اعدام های بیشتر در سخنرانیهای خود تاکید می کنند و دامنه اعدام ها را گسترده نموده اند . هدف از این اعدام ها ایجاد فضای رعب و وحشت می باشد.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران انتقال جمعی زندانیان به سلول های انفرادی جهت اجرای احکام قرون وسطایی اعدام را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از دبیر کل ملل متحد و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع بلادرنگ پرونده جنایت علیه بشریت  رژیم ولی فقی آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی همانند آخوند حسن روحانی که با شعار فریبکارانه  تدبیر دست به جنایت علیه بشریت می زنند به دادگاه های کیفری بین المللی است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
اول اردیبهشت ۱۳۹۳ برابر با۲۱ آوریل ۲۰۱۴
 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید;
دبیر کل ملل متحد
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه اعدام سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل



www.hrdai.net
Tel.:0031620720193


طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: