۱۳۹۳ فروردین ۲۳, شنبه

اقدامات فریبکاران دادستانی ویژه روحانیت و بازجویان وزارت اطلاعا علیه روحانی آزادیخواه و زندانی

ن حقوق بشر و دمکراسی در اریان » اقدامات  فریبکارانه بازجویان وزارت اطلاعات  علیه روحانی آزدیخواه  و زندانی  در درمانگاه زندان اوین.
براساس گزارش های رسیده، روز دوشنبه ۱۸ فروردین ماه  آقای سید حسین کاظمینی بروجردی، به درمانگاه زندان اوین منتقل شد، لیکن هیچ گونه اقدام درمانی صورت نگرفت و تنها از صحنه حضور ایشان در درمانگاه، فیلمبرداری گردید! به نظر می رسد این صحنه سازی دروغین در پی صدور بیانیه گزارشگران سازمان ملل متحد و عفو بین الملل در مورد وخامت وضعیت جسمی ایشان و همچنین پی گیری های گسترده نهادها و مدافعان حقوق بشر اجرا شده است. به نظر می رسد که دادستانی ویژه روحانیت( سرکوب روحانیون آزادیخواه و مخالف رژیم ولی فقیه ) و بازجویان وزارت اطلاعات قصد صحنه سازی و فریبکاری علیه این روحانی زندانی و بیمار را دارند.
آقای کاظمینی بروجردی زندانی عقیدتی خواهان جدایی دین از حکومت، که تاکنون هشت سال از دوران حبس ۱۱ ساله خود را سپری کرده است، از دارو و درمان و مرخصی اسعلاجی محروم گردیده و در این مدت به بیماری های بسیاری مبتلا شده است.
به تازگی ایشان را به شدت تحت فشار گذاشته اند که از اعتقادات خود دست بردارد همچنین هفته گذشته، ساعت ملاقات های او را کاهش داده اند و بطور یک هفته در میان، چهل و پنج دقیقه ملاقات دارند.
لازم به ذکر است که ملاقاتهای آقای بروجردی منوط به انجام کارهای سنگین در زندان است که از اول فروردین مدتش هم محدود شده است و  به بهانه های مختلف مانند معطل کردن وی و خانواده اشان برای بازرسی های مکرر، کوتاهتر هم می شود.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، اقدامات فریبکارانه دادستانی ویژه روحانیت ولی فقیه و بازجویان وزارت اطلاعات علیه آقای کاظمینی بروجردی را محکوم می کند و از گزارشگران ویژه سازمان ملل متحد و سایر مراجع بین المللی خواستار تحت فشار قرار دادن رژیم ولی فقیه برای آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی در ایران است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۳ فروردین ۱۳۹۳ برابر با۱۱ آوریل ۲۰۱۴
 
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل

www.hrdai.net

Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: