۱۳۹۳ اردیبهشت ۸, دوشنبه

زندانیان سیاسی اعتصاب غذا کننده اعلام کردند: «اعتصاب غذا را ادامه می دهیم»


زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج طی بیانیه ای اعلام کردند که تا برگرداندن زندانیان سیاسی  زندان اوین  از سلولهای انفرادی به بند ۳۵۰ به اعتصاب غذای خود ادامه خواهند داد. این بیانیه  جهت اطلاع عموم و انتشار در رسانه ها در اختیار« فعالین حقوق بشر و دموکراسی در ایران» قرار داده شده است .
 متن بیانیه به قرار زیر می باشد :


با سپاس از همه شخصیتها، انجمن ها، کانون ها، احزاب سیاسی و حقوق بشری که از ما درخواست کردند تا  به اعتصاب  غذای خود پایان بدهیم می بایست متواضعانه  اعلام  نماییم که فقط زمانی به اعتصاب  خود پایان می دهیم که کلیه همرزمان زندانی را از انفرادی برگردانند.
کسانی که به شدت کتک خورده اند ، فحش و ناسزا شنیده اند، موهای آنها را تراشیده اند وتا این روز  در سلولهای انفرادی در اعتصاب غذا بسر می برند از ما و همه شما عزیزان انتظار پشتیبانی دارند.
 بنابراین بهتر است به جای درخواست از ما  برای پایان دادن به اعتصاب غذا، همگی یکصدا شویم و از حکومت بخواهیم آنها را به بند ۳۵۰ برگردانند.
 ضمن اینکه این اعتصاب غذا برای دفاع از همه زندانیان از جمله خودمان نیز می باشد برای اینکه هیچ تضمینی وجود ندارد که حمله های مشابه علیه ما نیزصورت نگیرد.
 این درشرایطی است که حکومت در برابر ۵+۱  همه امتیازات را داده اما در برابر شهروندان ایرانی این  چنین وحشیانه بر خورد می کند و حاضر به رعایت کمترین حقوق انسانی  و شهروندیمان نیست.

زندانیان سیاسی اعتصاب غذا کننده در زندان گوهردشت کرج
اردیبهشت ۱۳۹۲

محمد بنازاده امیرخیزی،  رسول بداقی، حمیدرضا برهانی ، خالد حردانی، افشین حیرتیان، حشمت الله طبرزدی،صالح کهندل، سعید ماسوری ، محمد علی منصوری ،میثاق یزدان نژادو ناصح یوسفی





 
 
www.hrdai.net
Tel.:0031620720193





طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: