۱۳۹۳ اردیبهشت ۴, پنجشنبه

عقب نشینی بازجویان وزارت اطلاعات ولی فقیه و پایان پیروزمندانه اعتصاب غذای فعال سندیکایی


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» فعال سندیکایی شاهرخ زمانی پس از ۴۶ روز اعتصاب غذا  بازجویان وزارت اطلاعات و مردانی رئیس زندان گوهرشت کرج را وادره به عقب نشینی نمود و پیروزمندانه به سالن زندانیان سیاسی در زندان گوهردشت کرج بازگرداند شد.
روز چهارشنبه ۳ اردیبهشت ماه فعال سندیکایی شاهرخ زمانی در ۴۶ مین روز اعتصاب غذا، بازجویان وزارت اطلاعات و مردانی رئیس زندان گوهردشت را وادر به پذیرفتن خواسته های به حق خود نمود و او پیروز مندانه  به سالن۱۲  سالن زندانیان سیاسی   بند ۴ زندان گوهردشت کرج باز گردانده شد و به اعتصاب غذای خود پایان داد. فعال سندیکایی هنگام ورود به سالن ۱۲ مورد استقبال گسترده و گرم سایر  زندانیان  سیاسی قرار گرفت.
 فعال سندیکایی شاهرخ زمانی در ۱۴ خرداد ۱۳۹۰ دستگیر  و بدون هیج دلیل و مدرکی  در یک دادگاه فرمایشی به ۱۱ سال زندان محکوم شد. او در طی مدتی که محکومیت غیر قانونی و غیر انسانی خود را می گذراند به زندانهای تبریز، گوهردشت کرج ،قزل حصار منتقل گردید و تحت فشارهای غیر انسانی قرار گرفت.او تا به حال چندین بار دست به اعتصاب غذا در اعتراض به این شرایط غیر انسانی زده است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، پایان پیروزمندانه اعتصاب غذای این  فعال سندیکایی و باز گرداند وی به بند زندانیان سیاسی را به او  تبریک می گوید و انتقال دادن زندانیان سیاسی بی دفاع به زندانهای مختلف و قرار دادن آنها در کنار مجرمین عادی و تحت فشار قرار دادن آنها که بسوی اعتصاب غذا سوق داده می شوند را محکوم می کند  


فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۴ اردیبهشت ۹۳ برابر با ۲۴ آوریل  ۲۰۱۴



www.hrdai.net
Tel.:0031620720193


طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: