۱۳۹۳ اردیبهشت ۱, دوشنبه

شعار مرگ بر دیکتاتور خانواده های زندانیان سیاسی در سالن ملاقات بند ۳۵۰ زندان اوین


 بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » صبح امروزخانواده های زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ زندان اوین در سالن ملاقات زندان اوین حاضر شدند و  شعار مرگ بر دیکتاتور سر دادند.
صبح روز دوشنبه اول ادیبهشت ماه خانواده های زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ زندان اوین در سالن ملاقات حاضر شدند و با  بعضی از زندانیان درگیری خونین ملاقت کردند و شاهد آثار زخم  و کبودی  در بند عزیزانشان  بودند. خشم ،تمام وجود  خانواده ها را فرا گرفته بود و یکدست شروع به سر دادن شعار مرگ بر دیکتاتور نمودند.
انبوهی از نیروهای سرکوبگر  بیرون و درون سالن را غرق کرده بودند از جمله ماموران وزارت اطلاعات و سایر نیروها ، که وحشت زده نظارگر شعارهای خانواده ها بودند و قدرت عکس العمل از آنها سلب شده بود .
  زندانیان سیاسی که در اثر یورش وحشیانه دچار زخم های عمیق و شکستگی سر و دست شده اند  عبارتند از غلامرضا خسروی ،مجید اسدی و فولادوند که همچنان در سلول انفرادی بسر می برند و به خانواده های آنها گفته شده است که تا ۳ هفته دیگر  همچنان در سلول انفرادی باقی خواهند ماند .
یکی از سرکوبگران خونین زندان اوین که در ضرب و جرح زندانیان شرکت داشت فردی به نام قبادی می باشد . این جنایتکار علیه بشریت خود دستور یورش به زندانیان بی دفاع را می داد  و عربده کشی می کرد که به اذن ولی فقیه همه آنها را بکشید .
اعتراضات و سر دادن شعار مرگ بر دیکتاتور  مدت زمانی سالن ملاقات اوین را فراگرفته بود.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ،خواهان ارسال کمیته تحقیق بین المللی برای رسیدگی به سرکوب خونین زندانیان سیاسی بی دفاع در زندان اوین است و همچنین از اعتراضات به حق خانواده های زندانیان سیاسی حمایت می نماید.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
اول اردیبهشت ۱۳۹۳ برابر با۲۱ آوریل ۲۰۱۴



www.hrdai.net
Tel.:0031620720193


طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: