۱۳۸۸ آذر ۱, یکشنبه

استقرار تعداد زیادی از نیروهای سرکوبگر برای ممانعت از گرامیداشت فروهرها

بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، انبوهی از نیروهای سرکوبگر در خیابان هدایت مستقر شده اند و تعدادی از آنها در حال گشت زدن می باشند. و لی تعداد زیادی از مردم در خیابان هدایت حضور دارند و برای مراسم گرامیداشت آماده می شوند.

از ساعت 15:00 زمانی که از قبل اعلام شده بود مراسم گرامیداشت زنده یادان داریوش و پروانه فروهر برگزار خواهد شد. کوچه ورود به منزل زنده یاد فروهرها را بسته اند و به مردم اجازه نمی دهند برای گرامیداشت به آنجا بروند. در حال حاضر تعداد زیادی از مردم در خیابان هدایت حضور دارند و در حال آماده شدن برای برگزاری مراسم گرامیداشت می باشند و هر لحظه بر تعداد آنها در خیابان هدایت افزوده می شود.آقای خسرو سیف و تعدادی از فعالین دانشجوئی ،فعالین زنان و سایر اقشار جامعه در آنجا حضور دارند.

نیروهای سرکوبگر ولی فقیه نیروی انتظامی ، تعداد زیادی از لباس شخصیها (اعضای سپاه پاسداران) ،بسیج و همچنین افرادی که ملبس به لباس مشکی (فدائیان ولایت) که در سرکوب خونین قیام مردم شرکت داشتند در خیابان هدایت در حال گشت زدن هستند . آنها تعدادی خودرو که مخصوص دستگیری است را در آنجا مستقر کرده اند. اقدامات امنیتی حتی به خیابانهای اطراف گسترش یافته است.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
اول آذر 1388 برابر با 22 نوامبر 2009



http://pejvakzendanyan.blogfa.com

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

tel.: 0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: