۱۳۸۸ آبان ۱۲, سه‌شنبه

میدان 7 تیر و خیابانهای منتهی به آن در محاصرۀ نیروهای سرکوبگر

بنابه گزارشات رسیده مردم بسوی میدان 7 تیر و خیابانهای مرکزی تهران در حال حرکت هستند انبوهی از نیروهای سرکوبگر در خیابانهای مرکزی تهران مستقر شده اند و همچنین ایستگاهای مترو را بسته اند.

از صبح امروز چهارشنبه 13 آبان مردم بصورت گروه های چندنفره بسوی میدان 7 تیر در حرکت هستند و در حال حاضر چند هزار نفر در میدان و خیابانهای اطراف آن جمع شده اند و لحظه به لحظه بر تعداد آنها افزوده می شود.

از طرفی دیگر برای ممانعت از رسیده مردم به سوی میدان 7 تیر و میادین مرکزی شهر ایستگاههای مترو مسدود شده است . ازجمله ایستگاههای که بسته شده اند عبارتند از ایستگاه فردوسی،دروازه دولت،طالقانی و 7 تیر می باشند.

نیروهای سرکوبگر ولی فقیه ،موتورسوارهای گارد ویژه،نیروی انتظامی ،سپاه پاسداران ،بسیج و لباس شخصیها در خیابانهای مرکزی تهران و بخصوص میدان 7 تیر مستقر شده اند. در حال حاضر در حدود 100 موتور سوار گارد ویژه که بصورت 2 نفره هستند در میدان 7 تیر مستقر شده اند ،همچنین خودروهای نیروی انتظامی بصورت ردیفی در میدان 7 تیر و خیابانهای منتهی به آن چیده شده است. نفرات پیاده نیروی انتظامی بصورت ردیفی مسقر هستند، و بسیجها و لباس شخصیها بصورت سواره و پیاده در حال حرکت هستند .عملا مناطق مرکزی تهران را بصورت حکومت نظامی اعلام نشده در آمده است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

13 آبان 1388 برابر با 04 نوامبر 2009


http://hrdai.blogspot.com

http://pejvakzendanyan.blogfa.com

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

tel. :003162020193

هیچ نظری موجود نیست: